کد خبر: ۱۸۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
معاون اجتماعی پلیس پایتخت: تعامل و هم افزایی پلیس و شهرداری می‌تواند نوید بخش امنیت و آرامش، باشد.

هم افزایی پلیس و شهرداری امنیت می‌آفریندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس پایتخت در دیدار با مدیرکل زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تعامل و هم افزایی پلیس پایتخت و شهرداری می‌تواند ثمرات و برکات بسیاری را به همراه داشته باشد، بیان داشت: امروز شاهد تعامل و همکاری خوبی بین دو مجموعه هستیم که به طور حتم نتایج این همکاری و هم افزایی نوید دهنده امنیت و آرامش خواهد بود.
وی افزود: از دیرباز بلدیه (شهرداری) و نظمیه (نیروی انتظامی) نقش بی بدیلی در زندگی مردم ایفا کرده اند و امروز هم، همچون گذشته پلیس و شهرداری سهم عمده‌ای در زندگی مردم برعهده دارند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در بحث مبلمان شهری بدون شک هم افزایی نیروی انتظامی و شهرداری می‌تواند در رسیدن به جامعه‌ای مطلوب تاثیرگذار باشد.
مرادی گفت: پلیس با دیدگاه مردم مداری و جامعه محوری، حضور شهروندان را در رسیدن به جامعه‌ای با ثبات و مملو از امنیت، آرامش، انضباط و آسایش لازم و ضروری می‌داند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در دوره جدید مدیریت شهرداری تهران شاهد تحولات چشمگیری هستیم، عنوان داشت: تهران به عنوان ام القرای جهان اسلام باید نمونه تمام عیار یک شهر مدرنیته با المان‌ها و نماد‌های ایرانی و اسلامی باشد؛ چرا که تهران در حقیقت نمایان گر کشورمان ایران است.
مرادی با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنیم که خدمتگزارانی خوب و شایسته برای مردم باشیم، گفت: مردم ما مردمی فهیم و قدرشناس هستند، از این رو باید با خدمتی شایسته، قدرشناس آنان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار