کد خبر: ۱۸۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه علامه حسن‌زاده آملی بسیار قلم دوست و صیاد علم بوده است و برای کسب علم شب و روز نمی شناخت، گفت: برای پیشرفت باید عاشق به علم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی عصر امروز در مراسم بزرگداشت اربعین علامه دهر آیت‌الله حسن‌زاده آملی در مصلی بزرگ شهرستان آمل در جمع زیادی از دوستداران علامه اظهار کرد: سه محبت و عشق در وجود علامه حسن‌زاده آملی وجود داشت، محبت به خدا، راستی به انسان عاشق به خدا بوده است و محبت به خدا در دل او جوشان و خروشان بوده است.

وی با اشاره به اینکه علامه بسیار قلم دوست و صیاد علم بوده است و برای کسب علم شب و روز نمی شناخت، تصریح کرد: برای پیشرفت باید عاشق به علم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: محبت سوم علامه علاقه به استاد بوده و یکی از برجستگی های ایشان عشق به اساتیدشان بود آنچنان به اساتیدشان احترام می‌گذاشت تا آخر عمر اظهار کوچیکی و خضوع می‌کرد، این سه محبت در وجود ایشان ملموس و مشهود بوده است.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه فردا ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: همبستگی مردم هوشیار، بصیر و انقلابی ایران اسلامی با پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ موجب خلق حماسه ای عظیم و سرنوشت ساز شد که توانست همینه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکسته و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.

وی افزود: در حالی که مردم به یاد اسکتبار و دشمن ستیزی، لانه جاسوسی،۱۳ آبان و امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی بیافتد آمریکا بدش می آید، انتظار می‌رود در این گفت‌وگوی محوری علاوه بر سیره زندگی و شناخت علامه حسن‌زاده آملی باید جلسه آمریکاشکن نیز باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار