کد خبر: ۱۸۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
با برگزاری انتخابات، هیأت‌مدیره جدید انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران انتخاب شدند. همچنین هیأت امنا و هیأت‌مدیره جدید بنیاد رودکی معرفی شدند.

به گزارش فارس، هیأت‌مدیره جدید انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران انتخاب شدند. در مجمع عمومی این انجمن که روز گذشته با حضور ۱۱۰ نفر از اعضا در خانه سینما شماره ۲ و طی بیش از ۴ ساعت برگزار شد، پس از ارایه گزارشی از هیأت‌مدیره قبلی، با تشکیل هیأت رییسه مجمع رای گیری با حضور نماینده وزارت کار انجام گرفت.

در مجمع عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، جعفر گودرزی ۸۲ رأی، کامران ملکی ۷۴ رأی، رضا صائمی ۶۹ رأی، رضا درستکار ۵۵ رأی و محمدرضا لطفی ۴۹ رأی کسب کردند و به عنوان اعضای هیأت‌مدیره انتخاب شدند. جلیل اکبری صحت با ۳۳ رأی و گیسو فغفوری با ۲۶ رأی، دو عضو علی‌البدل هیأت‌مدیره هستند.

همچنین پیمان شوقی با ۷۴ رأی به عنوان بازرس انتخاب شد و ذبیح الله رحمانی با ۱۵ رأی بازرس علی‌البدل شد.

 

اعضای هیأت‌مدیره قبلی شامل خسرو دهقان، جواد طوسی، علی علایی، سپیده ابرآویز (رضا درستکار) و جعفر گودرزی  بوده است.

هیأت رییسه مجمع عمومی عبارتند از رییس: مهیار جوادی‌فر، نایب رییس: گیسو فغفوری، منشی: پیمان شوقی، ناظران: امید نجوان و سیدحسام فروزان.

 

*هیأت امنا و هیأت‌مدیره جدید بنیاد رودکی معرفی شدند

طبق اساسنامه مصوب بنیاد فرهنگی هنری رودکی، اعضای حقوقی هیأت امنای بنیاد از 3 نفر تشکیل شده که بر این اساس محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس هیأت امنا، سید مسعود میرکاظمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان عضو و محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر هیأت امنا معرفی شدند.

فاضل نظری و سیدغلامرضا اسلامی به عنوان اعضای حقیقی هیأت امنا انتخاب شدند. طبق اساسنامه بنیاد رودکی، دو نفر از صاحب‌نظران در امور فرهنگی هنری با انتخاب و حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان اعضای حقیقی هیأت امنا معرفی می‌شوند.

همچنین با پیشنهاد رئیس هیأت امنا و تصویب این هیأت، محمود شالویی، سید محمود اسلامی و محمدحسین نیرومند به عنوان اعضای هیأت مدیره جدید بنیاد رودکی معرفی شدند.

پیش از این مرتضی کاظمی، علی غیاثی ندوشن و ابوالقاسم ایرجی اعضای هیأت مدیره بنیاد رودکی را به مدت دو سال تشکیل می‌دادند که از زحمات دوساله این اعضا قدردانی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار