کد خبر: ۱۸۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان: نداشتن بازی تدارکاتی مناسب بزرگترین دغدغه ما قبل از جام باشگاه‌های آسیا است.

مریم جهان نجاتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره حضور تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در جام باشگاه‌های زنان آسیا گفت: این مسابقات میدان بزرگ و سختی برای ما است و امیدوارم بتوانیم، دست پر از این رقابت‌ها برگردیم.
وی افزود: نداشتن بازی تدارکاتی با یک تیم قوی شاید حضور ما را در جام باشگاه‌ها با چالش روبرو کند، اما همه تلاش خود را می‌کنیم تا در رویارویی با حریفان بهترین نمایش فوتبال بانوان ایران را ارائه دهیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: لیگ برتر تعطیل بود و تیم‌های لیگ برتری شرایط برگزاری مسابقه تدارکاتی با تیم ما را نداشتند. تنها شانس ما بازی با تیم ملی بود که آن هم لغو شد.
وی افزود: امیدوارم شرایط جوی تهران و اردن مشکل ساز نشود، چون نتوانستیم، مکان دیگری برای اردو‌های تیم هماهنگ کنیم و برای اردوی آخر به تهران آمدیم.
جهان نجاتی در خصوص به برنامه‌های آماده سازی تیم شهرداری سیرجان گفت: آخرین مرحله آماده سازی تیم در اردوی ۱۰ روزه تهران برگزار شد و در این مدت ۲ بازی تدارکاتی با تیم بادرود دسته اولی هم برگزار کردیم که نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی شد.
وی با اشاره به نخستین حضور یک تیم ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا افزود: برای این مسابقات در مجموع ۷۰ جلسه تمرینی برنامه ریزی کردیم و از ۱۶ شهریور اردو‌های آماده سازی تیم شروع شد. برنامه‌های بدنسازی خوبی سپری کردیم و تقریبا آماده هستیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان با بیان اینکه برخی ملی پوشان تیم دیرتر به اردو‌ها پیوستند، گفت: تعدادی از بازیکنان ملی پوش را در اختیار نداشتیم و ۲ نفر از بازیکنان هم دیرتر به اردو‌ها اضافه شدند، اما در این ۴۰ روز، تمرینات خوبی داشتیم.
وی در خصوص حریفان شهردرای سیرجان در جام باشگاه‌های آسیا افزود: اولین بازی ما با تیم بنیادکار قهرمان چهار دوره لیگ ازبکستان است، از تیم هند شناخت کمتری داریم و تیم امان اردن هم با سرمایه گذاری خوبی که کرده است، ملی پوشان این کشور را در اختیار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار