کد خبر: ۱۸۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی تیمش برابر پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر پیکان اظهار کرد: پیروزی و کسب ۳ امتیاز هدف ما در بازی مقابل پیکان است.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم این بازی با یک هفته فرصت بیشتر برای پیکان برگزار می شود و آن‌ها استراحت بیشتری کرده اند. ما یک بازی هم بیشتر انجام داده ایم و در همان بازی اضافی شاهین ثاقبی و محمد عباس زاده را از دست دادیم و علتش این است که ما در کوران مسابقات هستیم.

سرمربی تیم تراکتور تصریح کرد: پیکان تیم بسیار خوبی است و مجموعه‌ای از بهترین‌ها و بازیکنان جنگنده را دارند. آن ها حفظ توپ خوب و مهاجمان فرصت طلبی دارند. فقط تجربه کمتری داشته و امیدواریم بتوانیم فردا بازی خوبی را مقابل این تیم برگزار کنیم.

کریمی بیان کرد: باید با این موجودی بسازیم و بعد از این بازی ها، تیمی را به تبریز تحویل خواهم داد که همه لذت ببرند. نفراتی که گرفتیم نفرات خوب و آینده داری هستند و باید آینده این جوانان را بسازیم.

او درباره  بازی ضعیف تراکتور مقابل استقلال گفت: در بازی تراکتور با استقلال، یک بار دروازه بان ما یک شیرجه نداشت، یک دایو یا یک عکس العمل نداشت. فکر کنم خبرنگاری که از دیدار ما برابر استقلال انتقاد کرده، به نظرم بازی ما را ندیده است و اصلا ورزشگاه نبوده است.

کریمی گفت: اصلا بی گدار به آب نخواهیم زد. آزمون و خطایی نداشتیم. ما خط دفاعمان را چیده ایم. قبل از شروع مسابقات در دیدار‌های تدارکاتی با همین مدافعان بازی کردیم و عملکرد دفاع ما خوب بوده است. تنها در بازی اول که پنجره تیم بسته بود، نتوانستیم از نفرات جدید استفاده کنیم.

او خاطر نشان کرد:  در بازی بعدی فقط هادی محمدی اضافه می شود و سیستم بازی تیم عوض خواهد شد.  شاهین ثاقبی و محمد عباس زاده به بازی فردا نرسیدند و یک یا ۲  نفر هم مصدومیت جزئی دارند که جای نگرانی نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار