کد خبر: ۱۸۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
امام جمعه بیله سوار:
بیله سوار- امام جمعه بیله سوار اقدام به موقع و مقتدارانه سپاه را جواب دندان شکنی به دشمنان کشور دانست و گفت: این نبرد استراتژیک هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی به پیروزی راهبردی و استراتژیک بی نظیر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: این نبرد بی نظیر در نوع خود به لحاظ مختصات نظامی و سیاسی بسیار قوی و حائز اهمیت بود.

وی در ادامه با بیان اینکه نبرد دریایی عظیم نیروی دریایی سپاه، نشان از قدرت و صلابت آن است افزود: این اقدام به موقع و استراتژیک به تعبیری عین الاسد دوم است و برای همیشه تمام گزینه‌های زیر و روی میز استکبار را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حذف کرده است.

خطیب جمعه شهرستان بیله سوار این اقدام را نشانه قدرت نمایی بی نظیر ایران در منطقه و جهان دانست و گفت: اگر این اقدام به موقع و سریع سپاه نبود، امنیت دریایی شرکای تجاری و هم پیمانان ایران تضعیف می‌شد.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه ضمن تشکر از رشادت‌های بی نظیر و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل ناوشکن جنگی تا بن دندان مسلح آمریکا افزود: سپاه عظیم با این اقدام به موقع خود برای همیشه هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت و سریال شکست‌های آمریکا برای چندمین بار تکرار شد.

وی تصریح کرد: این اقدام موجب غرور و امید آفرینی، نشاط، احساس شوق و شعف به نظام و انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح شده و از طرفی هم پیمانان نظام سلطه فهمیدند که نمی‌توانند امنیت خود را از آمریکا به عاریه بگیرند.

امام جمعه بیله سوار در پایان ضمن تبریک فرارسیدن ۱۴ آبان، روز فرهنگ عمومی، خواستار نگاه تخصصی به این امر مهم جامعه امروزی شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار