کد خبر: ۱۸۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
با معرفی برگزیدگان؛
ایسنا/کرمان سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان با حضور ۱۱۰ نفر در قالب ۳۱ تیم به میزبانی دانشگاه ولیعصر (عج)رفسنجان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، مسؤول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان امروز ۱۴ آبان ماه در مراسم اختتامیه این رویداد اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر بخواهیم تهدید نشویم باید در عرصه فرهنگی کار کنیم و شرط ایران قوی این است که جوانان ما حمایت شوند و برای تولید محتوا بودجه‌های خوبی در مجلس دیده شود.

وی بیان کرد: امپراطورهای خبری دنیا خیلی هزینه می‌کنند ما هم در کنار ایمان، اعتقاد و روحیه می‌توانیم با حمایتی که از جوانان می‌شود کار کنیم و مقابل تهدیدات دشمن بایستیم.

به گفته وی این رویداد با رمز یا فاطمه الزهرا (س) به مدت ۴۸ ساعت برگزار شد و ۱۱۰ نفر شامل ۳۱ تیم حضور داشتند.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این مراسم گفت: حوزه تولید محتوای فضای مجازی می تواند یک حوزه مقاومت باشد و باعث تغییر اساسی در حوزه فرهنگ و کسب و کار شود.

«حسین احمدی» اظهار کرد: همه فضای کسب و کار مانند فضاهای دیگر به مرور زمان دچار تغییر و تحول می‌شود اما اصل، اصل ثابتی است که مبنای درآمد و کسب و کار و اقتصاد است، روش‌های قبلی منسوخ می‌شود و اگر فضای ما با این فضا متناسب نباشد قطعا ما از گردونه رقابت خارج می‌شویم.

وی افزود: حدود ۱۵ سال قبل شرکت های بزرگی در دنیا بوده اند که با نپذیرفتن تغییر به راحتی از گردونه خارج شده اند و شرکت‌های جدیدی وارد بازار شده اند.

احمدی عنوان کرد: در تولید محتوا نگاهی که به دنیا می‌کنیم سهم کشور ما شاید به زیر یک درصد برسد که هشداری برای ما است و باید در حوزه زبان فارسی متمرکز و تلاش کنیم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با بیان اینکه سهم ما در این حوزه با توجه به جمعیت ما قابل توجه نیست، ادامه داد: در همه حوزه‌ها از جمله در فضای کسب و کار هم باید کار کرد. آماری که در دنیا ارائه می‌شود؛ رشد سه، چهار ساله اخیر ماهیانه تحولی روی فضای فرهنگ و کسب و کار ما دارد. اگر با یک خبر می‌توانند جامعه را به هم بریزند ناشی از این است که ما باید بیشتر کار کنیم و از قالب شعار و حرف بیرون بیاییم.

وی بیان کرد: استان کرمان با توجه به ظرفیتی که دارد و این اتفاق و رویداد از طرف سپاه و همکاری دانشگاه ولیعصر (عج) و مجتمع مس سرچشمه رقم خورده می‌تواند پایه و اساس کاری باشد و این نهضت را شروع کنیم و در سطح استان مسئولان و نمایندگان حمایت کنند و کارگروهی جهت برندسازی در کشور تشکیل شود.

 وی عنوان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان پایگاه مقاومت است این حوزه هم با توجه به شرایط اقتصادی کشور یکی از حوزه‌های مقاومت محسوب می‌شود و باید یک نقطه اثر باشد بتوانیم در حوزه فرهنگ و کسب و کار تحولات جدیدی داشته باشیم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در ادامه خاطرنشان کرد: در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان این اتفاق با تأسیس مرکز نوآوری رفسنجان انجام شده و ما حمایت می‌کنیم. در حوزه فرهنگ، روابط عمومی مانند سال‌های قبل و با رویکردهای جدید به‌عنوان حامی با همکاری نهادهای متولی فرهنگی ادامه خواهد داد و بیشتر وقت و توان خواهد گذاشت.

وی بیان کرد: در حوزه کسب و کار هم شروع شده و ما اثبات کردیم که می‌شود در داخل کشور کار کرد، همین الان با حذف بعضی از خریدهای خارجی‌مان با بومی‌سازی و توانمندسازی کارگاه‌هایی که در استان فعال هستند رقم‌های خوبی به کرمان منتقل شده که این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از برگزیدگان سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان معرفی و تقدیر شدند.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار