کد خبر: ۱۸۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
امام جمعه گرگان:
ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان گفت: امروز غیر از آنهایی که مذدور آمریکایی‌ها هستند، دیگر کسی آمریکایی ها را قبول ندارد. امروز فریاد مرگ بر آمریکا از همه دنیا بلند شده است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: امروز با کارهایی که آمریکایی‌ها در سراسر جهان انجام دادند، شاید برای اکثریت مردم جهان این مطلب جا افتاده که همه باید به نوعی با این قلدور جهانی درگیر شوند و این باب را حضرت امام(ره) برای جهانیان گشود.

وی افزود: امیدوارم روزی این حرکت به نتیجه برسد و مردم جهان از سلطه قلدرها و دیکتاتورها خلاص شوند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به روز فرهنگ عمومی،‌ گفت: فرهنگ عمومی یعنی رفتارهایی که عامه مردم یک جامعه انجام می‌دهند و همه جوامع این کشورها دارای یک فرهنگ عمومی هستند.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: انبیاء برای این آمده اند که یک فرهنگ عمومی در رابطه بین انسان با خدا، انسان با مردم، انسان با طبیعت و مسائل اخلاقی ایجاد کنند.

وی به ماجرای دزدی دریایی آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: تاکنون نشنیده بودیم که دولتی بیاید و در دریا سرمایه یک کشور دیگر را غارت کند. آمریکایی جلوی کشتی نفتی متعلق به ایران را گرفته و نفتش را به کشتی دیگری منتقل کردند. نیروهای سپاه به کشتی که نفت ما را از منطقه خارج می کرده، دستور دادند به سمت ایران بازگردد و در این میان ناوهای آمریکایی قصد ممانعت از این کار را داشتند و کار به جایی نبردند. 

امام جمعه گرگان با تقدیر از رشادت های نیروهای سپاه، تصریح کرد: به آمریکا و اذناب آن هشدار می‌دهیم که از کارهای خود دست بکشند؛ امروز دیگر دوران بزن و در رو در کار نیست.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار