کد خبر: ۱۸۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
مسئول فضای مجازی سپاه بوشهر:
«کیانی» گفت: دنیای امروز در اختیار رسانه است و ملت‌هایی که نتوانند در حوزه رسانه و تولید محتوای دیجیتال فعالیت داشته باشند قطعاً برای حفظ خود دچار مشکل خواهند شد و با آسیب جدی روبه‌رو می‌شوند.

دنیای امروز در اختیار رسانه استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «مهراب کیانی» مسئول فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امروز در مراسم اختتامیه سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر با بیان اینکه ملت‌هایی که در رسانه ضعیف باشند برای حفظ خود دچار مشکل می‌شوند، اظهارداشت: دنیای امروز در اختیار رسانه است و ملت‌هایی که نتوانند در حوزه رسانه و تولید محتوای دیجیتال فعالیت داشته باشند قطعاً برای حفظ خود دچار مشکل خواهند شد و با آسیب جدی روبه‌رو می‌شوند.

وی با اشاره به اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج استان بوشهر گفت: این رویداد در سه بخش ملی تولید بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی و انیمیشن و در دو بخش استانی کلیپ و پوستر برنامه‌ر‌یزی شده و شرکت کنندگان به رقابت پرداختند.

این مسئول کشف استعدادها و استفاده از ظرفیت بالقوه بسیج‌ را از اهداف سومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج دانست و افزود: باید امروز از فرصت این رویداد به‌خوبی استفاده شود و برگزاری سومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج برای کشف استعدادها و استفاده از ظرفیت بالقوه بسیج است.

کیانی موضوع سومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج را برشمرد و خاطر نشان کرد: رقابت نوجوانان و جوانان با موضوع، بوشهر پایتخت مقاومت، بوشهر از رئیسعلی تا دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج‌فارس است.

وی با بیان اینکه این رویداد مقدمه‌ای برای برگزاری رویدادهای آینده است تصریح کرد: بسیج آمادگی دارد با برگزاری رویداد تولید محتوا در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌ها را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

مسئول فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: 70 نفر در مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر شرکت کردند که از نفرات برتر تجلیل می‌شود.‌

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار