کد خبر: ۱۸۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
دوره آموزش مربیگری سطح یک بین المللی ترای‌اتلون و دوره فنی ترای‌اتلون المپیک سولیداریتی در تهران خاتمه یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون ترای‌اتلون، دوره مربیگری سطح یک بین المللی ترای‌اتلون و دوره فنی ترای‌اتلون المپیک سولیداریتی در تهران، به پایان رسید و مراسم اختتامیه این دوره با حضور گودرزی ریاست فدراسیون، حمیدی و فتح اللهی دبیر و نایب رئیس فدراسیون، مهرانی مسئول بخش المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک و شرکت کنندگان در دوره برگزار شد.

این دوره که حاصل تلاش‌های مداوم و شبانه روزی فدراسیون بود با همکاری کمیته ملی المپیک و بخش سولیداریتی این کمیته و ترای‌اتلون جهانی با هدف ارتقاء دانش ۳۰ نفر از مربیان فعال و ورزشکاران نخبه کشورمان از ۱۰ آبان ماه به مدت ۵ روز در محل هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آغاز شد.

فرانس اشتودر از آفریقای جنوبی، به عنوان مدرس در این دوره حضور داشت و و فیراس الحمود از کشور اردن به عنوان ناظر در این دوره شرکت کرد.

در مراسم اختتامیه این دوره ضمن اهدای گواهی المپیک سولیداریتی به شرکت کنندگان، از مسئولان برگزاری و مدرس و ناظر این دوره توسط فدراسیون و کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که ۱۸ نفر از شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر حضور در بخش سولیداریتی به عنوان مربیان و ورزشکاران منتخب کشور در دوره سطح یک بین المللی حضور داشتند که پس از طی مراحل مختلف، پیش و پس از این دوره در صورت موفقیت به عنوان مربی سطح یک بین المللی ترای‌اتلون حکم مربیگری بین المللی خود را از فدراسیون جهانی ترای‌اتلون دریافت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار