کد خبر: ۱۸۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
معاون اداری تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون در حوزه کالا و خدمات تعداد ۲۱۵۵ فقره پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

جلیلیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون در حوزه کالا و خدمات تعداد ۲۱۵۵ فقره پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

وی افزود: از این میزان، تعداد ۲۱۴۴ پرونده تا کنون مختومه شده که نشان از عملکرد ۹۹/۵ درصدی اداره کل تعزیرات حکومتی ایلام در حوزه بررسی و به سرانجام رساندن پرونده‌های حوزه کالا و خدمات دارد.

معاون اداری اداره کل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: در رابطه با همین پرونده‌ها در حوزه کالا و خدمات، حدود ۸۸ میلیارد ریال محکومیت در رأی‌ها صادر شده که به طور متوسط مبلغ هر رأی صادر شده چیزی در حدود ۶۲ میلیون ریال بوده است.

وی گفت: به طور کلی از مجموع پرونده‌هایی که از سال گذشته تا کنون به اداره تعزیرات ارجاع شده بودند، تعداد ۱۸ فقره پرونده هم‌چنان در دست اقدام هستند که ۷ فقره از این پرونده‌ها مربوط به سال گذشته است.

جلیلیان در پایان تصریح کرد: از نظر رسیدگی به پرونده‌ها این تعداد پرونده باقی مانده عددی ایده عال محسوب می‌شود و در سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش پرونده‌ها در حوزه کالا و خدمات بوده‌ایم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۰

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار