کد خبر: ۱۸۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
ذوالفقارنسب: کریم باقری باید وارد عمل شود
مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: به راحتی نمی‌توان از یکی از بهترین مهاجمان ایران چشم پوشی کرد اما حتماً اسکوچیچ توجیهی برای دعوت نکردن طارمی دارد.
خبرورزشی -

بیژن ذوالفقارنسب درباره فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار مقابل لبنان و سوریه در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و دعوت نشدن طارمی به نکته های زیر اشاره کرد:

*با توجه به نتایجی که دراگان اسکوچیچ با تیم ملی کسب کرده، باید از این مربی حمایت کرد و نباید شرایط را برای او تاریک و بحرانی پیش برد. او حتماً توجیهی برای دعوت نکردن طارمی دارد، اما این بازیکن مهره تأثیرگذاری است و هماهنگی‌اش با سردار آزمون در خط حمله تیم ملی مشهود بوده و خیلی خوب همدیگر را پوشش می‌دهند.

*طارمی و آزمون ارتباط عاطفی خوبی دارند و خیلی کم پیش می‌آید دو مهاجم در سطح بالا به لحاظ رفتاری، اخلاقی و فنی در زمین به هم احترام بگذارند و کمک کنند. طارمی و آزمون مکمل واقعی یکدیگر هستند و همکاری خوبی دارند.

*به راحتی نمی‌توان از یکی از بهترین فورواردهای ایران چشم پوشی کرد. طارمی در اروپا بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و دعوت نکردنش، او را رنجور خواهد کرد. در این اتفاق، عوامل فدراسیون و سرپرست تیم ملی باید کمک کنند.

*تیم ملی باید یک روانشناس کنار خود داشته باشد تا چنین اتفاقاتی تکرار نشود. کریم باقری به عنوان یک چهره خوش نام باید بین سرمربی و بازیکن وحدت ایجاد کند. چنین اتفاقاتی ممکن است به تیم ملی ضربه وارد کند. ما نباید در بازی‌های پیش‌رو امتیاز از دست بدهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار