کد خبر: ۱۸۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
بهادری جهرمی گفت: کارشناسان رسمی دادگستری مشاوران امین دستگاه قضایی بوده و حتی خطای سهوی آنها، موجب تضییع حقوق افراد می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در نشست کارآموزان کارشناسان استان تهران اظهار کرد: طی یک ماه ۱۶ هزار تماس تلفنی با مرکز گرفته می‌شود و این تماس‌ها درباره آزمون وکالت، مشاوره خانواده و رد شدگان آزمون سال‌های پیش هستند.

وی ادامه داد: حجم مراجعه و رفت و آمد به مرکز زیاد است و ما درحال زین کردن این اسب به حرکت درآمده و مسیر توسعه هستیم و خواهش من از کارآموزان همکاری است، زیرا فرایند جذب زمان بر است.

بهادری جهرمی بیان کرد: کارشناسان رسمی دادگستری مشاوران امین دستگاه قضایی هستند و حتی خطای سهوی آنها، موجب تضییع حقوق افراد می‌شود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: عملکرد نادرست یک کارشناس رسمی و خطای این افراد به پای دستگاه قضایی نوشته می‌شود و در تحقق عدالت تاثیر می‌گذارد.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه ارائه مشاوره صحیح به قاضی و طرفین دعوا را شرط لازم برای امر کارشناسی دانست و گفت: کارشناسان باید پا به پای تحقق عدالت، احساس عدالت در جامعه را محقق کنند.

وی با اشاره به جذب کارآموزان کارشناسان رسمی استان تهران افزود: آزمون کارشناسی رسمی که قرار بود در سال ٩٨ برگزار شد به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا در سال ٩٩ برگزار شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار