کد خبر: ۱۸۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
استاندار تهران با بیان اینکه روند شیوع ویروس کرونا در استان رو به کاهش است، گفت: نباید در دام عادی انگاری گرفتار شویم.

کاهش شاخص‌های بیماری کرونا نباید باعث عادی انگاری شودبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای محسن منصوری امروز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا استان تهران افزود: باید با افزایش مراقبت‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اجازه ندهیم دوباره ویروس کرونا افزایش یابد.
منصوری گفت: باید برای تزریق دز سوم (یادآور) واکسن کرونا برای گروه بالای ۶۰ سال در استان تهران که دارای بیشترین میزان مرگ و میر هستند، سریع‌تر اقدام شود و طرح شهید سلیمانی با برآورد میزان مورد نظر منابع تدوین تا به وزیران بهداشت، کشور و معاون اول رئیس جمهوری ابلاغ شود.
استاندار تهران با بیان اینکه با باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها شهر به حالت عادی قبل باز می‌گردد، اما به معنی عادی انگاری نیست، گفت: باید تبلیغاتی برای واکسیناسیون دانش آموزان صورت بگیرد تا همه واکسینه شوند.
منصوری تصریح کرد: برخی اخبار کذب در خصوص ویروس کرونا و واکسن از سوی شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که تاثیر منفی در روحیه مردم دارد و باید این افراد شناسایی شوند و با آن‌ها برخورد شود.
استاندار تهران در باره ترافیک هم گفت: بخشی از مسئله ترافیک به طرح ترافیک برمی‌گردد از این رو از اول آذرماه ساعت طرح ترافیک به حالت قبل باز می‌گردد.
منصوری افزود: در مورد طرح تردد شبانه نیز نظر کارشناسی به ستاد ملی کرونا ارائه شده و پرهیز از عادی انگاری دلیل استمرار آن است و پیشنهاد کردیم ساعت طرح ممنوعیت تردد شبانه نیز به ساعت ۲۴ تغییر کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار