کد خبر: ۱۸۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
حضرت آیة الله صافی گلپایگانی در دیدار دبیرکل مجمع جهانی اهل البیت علیهم السلام گفت: ثروت عظیم معارف اهل بیت (ع) در دست ماست، باید آن را به دنیای تشنه حقیقت و معنویت برسانیم. اهتمام کنید این امر مهمّ را به بهترین وجه انجام دهید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی اهل البیت (ع)، حجة الاسلام و المسلمین رضا رمضانی در این دیدار که در بیت حضرت آیة الله صافی گلپایگانی صورت گرفت، ابتدا گزارشی از فعالیت‌های گذشته و برنامه‌های آینده این مجمع ارائه کرد.
حضرت آیة الله صافی گلپایگانی نیز با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام‌شده توسط مجمع جهانی اهل البیت علیهم السلام فرمودند: توفیقاتی که برای این مجمع در ترویج و نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام حاصل شده است، جای تقدیر و تجلیل دارد و باید روز به روز این فعالیت‌ها افزایش پیدا کند.
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در قسمت دیگری از بیانات خود افزودند: الحمدلله و به برکت معارف قرآن و اهل البیت علیهم السلام، ذخایر و ثروت‌های ارزشمند معنوی بسیاری داریم که ما را از مکتب‌های دیگر بی نیاز می‌کند.
مرجع عالیقدر بیان کردند: حال که این ثروت‌های عظیم در دست ماست، باید آن را به دنیای تشنه حقیقت و معنویت برسانیم. اهتمام کنید این امر مهمّ را به بهترین وجه انجام دهید.
حضرت آیة الله صافی گلپایگانی در پایان این دیدار فرمودند: ان شاء الله توفیقات شما و همکارانتان در نشر معارف والای اهل البیت علیهم السلام، روز به بیشتر شود و همه تحت توجهات حضرت، ولی عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار