کد خبر: ۱۸۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
رییس شورای شهر:
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با کارآفرینی و حمایت از مشاغل خُرد می‌توان اقتصاد حاشیه شهر را رونق داد که این رویکرد مورد تاکید شورای شهر است.

حسن موحدیان در نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید همه به امر مهم کارآفرینی توجه داشته باشند، زیرا کارآفرینان در خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در کارآفرینی موانع متعددی وجود دارد که بخشی به بروکراسی اداری مربوط است و امیدواریم این بروکراسی هرچه زودتر به شرایط تسهیلگری و برداشتن موانع کارآفرینی برگردد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شورای ششم شهر مشهد نیز در این خصوص و بویژه در بخش حمایت از مشاغل خُرد و خانگی اقدامات موثری خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فرایند بازگشایی مدارس، اظهار کرد: بازگشایی مدارس در حال انجام است و شهرداری باید در این زمینه توجه جدی‌تر و بیشتری داشته باشد.

موحدیان گفت: در خصوص واکسیناسیون، شهرداری اقدامات خوبی به اجرا گذاشته و امیدوارم با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و انجام کامل واکسیناسیون، دغدغه‌ والدین برای بازگشایی مدارس رفع شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص اقدام اخیر سپاه پاسداران در دریای عمان و بازپس‌گیری نفت به سرقت رفته ایران، افزود: اقدام نیروی دریایی سپاه و تصرف این نفتکش بار دیگر اقتدار ایران را به تصویر کشاند و توطئه استکبار را خنثی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار