کد خبر: ۱۸۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
گروه استان‌ها- استاندار اصفهان گفت: حدود ۷۴ درصد از جمعیت هدف در استان اصفهان مقابل کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید رضا مرتضوی پیش ازظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت دوران مدیریت اظهار داشت: زندگی و تولد پیام‌آور مرگ بوده و قصه مدیریت نیز به همین صورت است و کسی که به هر نحوی به عنوان مدیر منصوب می‌شود، فرصتی را طی می‌کند تا دوران فوت مدیریتش فرا برسد، این دوره‌ای است که خداوند فرصتی در اختیار ما قرار می‌دهد تا تلاش خود را در راستای خدمت‌رسانی مطلوب انجام دهیم.

وی ادامه داد: لازم است مدیران رضای خداوند را در زمان فعالیت و مدیریت ملاک کار خود قرار دهند، چراکه رضایت خلق نیز با رضایت خداوند فراهم می‌شود. عمل خالص می‌تواند ما را رشد دهد و پرونده بسیار خوبی در محضر حضرت حق ایجاد کند، این در حالی است که خالص‌کردن عمل از خود عمل سخت‌تر بوده و لازم است برای کارهای انجام داده، انتظار تشکر از دیگران نداشته باشیم.

استاندار اصفهان درباره آثار خوب جابه‌جایی مدیران بیان کرد: در زمان تکریم و معارفه مدیران حرکت و پویایی مجددی در آن ساختار ایجاد و سبب جاری شدن مجدد خلاقیت نیز می‌شود. مدیر جدید با ورود به ساختار جدید، با توجه به انباشته تجربه گذشته و رویکرد جدید خود می‌تواند بر انباشته و تجربه‌های آن ساختار بیافزاید، ملاک جابجایی‌های ما این است که مدیر جدید همانند مدیر سابق و یا بهتر از آن باشد.

وی افزود: مراسم معارفه این هشدار را به ما می‌دهد که دوران مسئولیت ما محدود است، این در حالی است که بدین وسیله ظرفیتی فراهم کنیم تا آدم‌های جدیدی فرصت خدمت کردن به مردم را پیدا کنند. حسین سیستانی به عنوان فرماندار سابق اصفهان با کوله باری از تجربه در دوره قبل به کمک مردم اصفهان آمد و شرایط را به سمت نگاه هم‌افزا در اصفهان پیش برد. لازم به ذکر است که محمدعلی احمدی، فرماندار جدید اصفهان نیز به واسطه سوابق و کارنامه خود با زوایا، ظرفیت‌ها و کم و کاستی‌های اصفهان آشنا هستند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: تغییر مدیریتی این فاکتور را به ما می‌دهد که یک شناخت واقعی نسبت به پیرامون خود پیدا کنیم و در این راستا از جمله تاثیرهای تغییر مدیریتی جدید می‌توان به تسریع سرعت واکسیناسیون در دولت جدید اشاره کرد. امید است که با کمک تمامی دستگاه‌ها بتوانیم دوره‌ای طلایی را در استان و شهرستان اصفهان رقم بزنیم. اکنون در اصفهان حدود 74 درصد از جمعیت هدف واکسینه شده‌اند و با طرح جدیدی که در هفته آینده آغاز می‌شود، هدف‌گیری جدیدی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/167

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار