کد خبر: ۱۸۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
شرکت پمپ خوب یکی از شرکت‌های مطرح و شناخته شده ایرانی در زمینه فروش، واردات و تولید ماشین آلات صنعتی بوده که بیش از 20 سال در این زمینه سابقه دارد. شرکت پایا گسترش خورشید تابان با نام تجاری پمپ خوب همواره سعی داشته بهترین کالاها را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان عرضه کند. از جمله تجهیزات و کالاهای شرکت پمپ خوب می‌توان به سیستم‌های آبرسانی، آتش نشانی، تجهیزات استخر، سونا، جکوزی، پمپ آب، پمپ لجن کش، پمپ سیرکولاتور و تجهیزات جانبی پمپ اشاره کرد که شما می‌توانید بهترین برندها را از پمپ خوب تهیه کنید.

 ابارا، پنتاکس، داب، زیلمت، سفا و یومکس برندهای شناخته شده‌ای هستند که پمپ خوب نمایندگی این برندهای جهانی را داشته و شما می‌توانید محصولات صنعتی موردنیازتان را با بهترین کیفیت و ضمانت تهیه کنید. در ادامه قصد داریم به معرفی چند مورد از پرفروش‌ترین محصولات پمپ خوب بپردازیم؛ پس با ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

بوستر پمپ یکی از کالاهای ارائه شده در شرکت پمپ خوب بوده که شما می‌توانید از آن برای افزایش فشار آب مصرفی استفاده کنید. بوستر پمپ به دستگاهی گفته می‌شود که چند پمپ آب را به هم کوپل می‌کنند تا فشار آب یا سیالات دیگر افزایش پیدا کند. به طور کلی بوستر پمپ به دو دسته بوستر پمپ دور متغیر و دور ثابت تقسیم می‌شود. بوستر پمپ دور ثابت برای آتش نشانی و خاموش کردن آتش کاربرد دارد. اما بوستر پمپ دور متغیر برای آبرسانی مناطق مسکونی، مجتمع‌ها و مصارف خانگی کاربرد دارد که در ادامه به معرفی بوستر پمپ آتش نشانی و بوستر پمپ خانگی می‌پردازیم.

بوستر پمپ آتش نشانی

بوستر پمپ آتش نشانی یا بوستر پمپ تاییده آتش نشانی به پمپی گفته می‌شود که حداقل دو عدد الکترو پمپ باشد. این پمپ به افزایش فشار و آبرسانی در آتش نشانی کمک می‌کند تا به راحتی آتش در ساختمان‌های مسکونی و اداری خاموش شود. استفاده از این بوستر پمپ در ساختمان‌های بلند بسیار است و به همین دلیل به ساختمان‌هایی که مجهز به بوستر پمپ آتش نشانی نباشند، مجوز ساخت نمی‌دهند. برای خرید بوستر پمپ مناسب توجه به تعداد طبقات و مساحت ساختمان اهمیت زیادی دارد که شما می‌توانید با مشاوره قبل خرید از کارشناسان پمپ خوب، خرید رضایت‌بخشی داشته باشید.

بوستر پمپ خانگی

بوستر پمپ خانگی جزء دسته بوستر پمپ‌های دور متغیر هستند که می‌توانید برای آبرسانی و افزایش حجم آب استفاده کنید. بهتر است حتما قبل از خرید بوستر پمپ خانگی به تعداد طبقات، نوع پمپ و مساحت ساختمان را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. این دستگاه به آبرسانی در ساختمان‌های بلند کمک می‌کند تا ساکنین این ساختمان‌ها مشکلی در آبرسانی و فشار آب نداشته باشند.

منبع تحت فشار

منبع تحت فشار دستگاهی است که هوا را با فشار زیاد ذخیره می‌کند و این فشار زیاد کمک می‌کند تا آب با فشار بیشتری به لوله‌ها منتقل شود. همچنین به منبع تحت فشار منبع انبساط، مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی نیز گفته می‌شود که شما می‌توانید فشار منبع تحت فشار را با تعداد طبقات و متراژ ساختمان هماهنگ کنید و با توجه به نیاز ساختمان اندازه مناسب منبع تحت فشار را انتخاب کنید تا مشکلی در آبرسانی نداشته باشید. همچنین منبع تحت فشار اندازه و حجم مختلف دارد که می توانید برای مصارف مختلف آبیاری، خانگی یا صنعتی از حجم ۵ الی ۳۰۰۰ لیتری منبع تحت فشار استفاده کنید. استفاده از منبع تحت فشار برای پمپ مزایای زیادی دارد که از جمله مهم ترین مزایا می‌توان به کاهش زمان مصرف پمپ، کاهش مصرف برق و انرژی، کاهش فشار روی پمپ و در نتیجه افزایش طول عمر پمپ اشاره کرد. همچنین می توان در مخزن پرورش و نگهداری ماهی هم از منبع تحت فشار آب استفاده کرد تا جریان آب مخزن یا استخر را یکسان کند. شما می‌توانید انواع حجم منبع تحت فشار را از شرکت پمپ خوب تهیه کنید.

ساخت بوستر پمپ

پمپ سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور پمپی است که یک سیال مایع را درون یک سیکل به گردش در می‌آورد. پمپ سیرکولاتور زیر مجموعه پمپ‌های سانتریفیوژ هستند. معمولا از پمپ‌های سیرکولاتور برای تامین آب داغ سیستم‌های گرمایشی و گردش آب داغ استفاده می‌کنند. از جمله مهم‌ترین مزایای پمپ‌های سیرکولاتور می‌توان به بی صدا بودن این پمپ‌ها اشاره کرد که دور موتور آنها بین 1500 تا 3000 دور است. همچنین مصرف انرژی پمپ‌های سیرکولاتور پایین بوده، هزینه نگهداری نسبتا پایینی دارند و به راحتی قابل نصب هستند.

به طور کلی انواع پمپ‌ سیرکوله خطی به سه دسته تقسیم می‌شود. پمپ‌های آب گرم، پمپ برگشت آب گرم مصرفی و پمپ گردش آب شوفاژ انواع پمپ سیرکولاتور هستند. همچنین جالب است بدانید پمپ‌های سیرکولاتور نسبت به پمپ‌های استخری از قطعات بیشتری تشکیل شده‌اند. الکترو موتور، یاتاقان، پروانه، کاسه نمد، دهانه تخلیه، دهانه مکش، موتور، دینام، واسطه، واسطه تبدیلی، شفت و کوپلینگ انواع قطعات به کار رفته در پمپ سیرکولاتور هستند. مهم‌ترین نکته در هنگام خرید پمپ سیرکولاتور، توجه به برند شرکت تولیدکننده پمپ است.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با برخی محصولات پمپ خوب آشنا کردیم که این محصولات از جمله محصولات پرکاربرد و مهمی هستند که می‌توانید در صنایع مختلف از آنها استفاده کنید. شما می‌توانید برای خرید بوستر پمپ آتش نشانی، بوستر پمپ خانگی، منبع تحت فشار و پمپ سیرکولاتور به نمایندگی‌های فروش مرکزی شرکت پمپ خوب مراجعه کنید یا به صورت آنلاین از طریق سایت پمپ خوب سفارش خود را ثبت کنید و یا برای ثبت سفارش با کارشناسان متخصص پمپ خوب تماس بگیرید. مهم ترین خدمات این شرکت که آن را نسبت به بقیه شرکت‌ها متمایز کرده این است که محصولاتش ضمانت اصالت دارند و با قیمت تضمینی به فروش می‌رسند. به همین دلیل پمپ خوب خیال مصرف کننده را از کیفیت، اصالت و قیمت محصولات راحت کرده است. مجموعه متخصص پایا گسترش خورشید تابان در جهت خرید بهترین و مناسب ترین تجهیزات به شما راهنمایی و مشاوره لازم را می‌دهند تا با آگاهی کامل از هر لحاظ بهترین انتخاب را داشته باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار