کد خبر: ۱۸۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۹۵ تن روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از چهار دستگاه تریلی کانتینردار طی عملیاتی همزمان توسط ماموران انتظامی استان کشف شد.

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و برخورد با متخلفان اقتصادی به منظور حمایت از تولید ملی و داخلی، ماموران انتظامی شهرستان دشتیاری حین کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مواصلاتی چابهار-دشتیاری طی عملیاتی همزمان به چهار دستگاه تریلی کانتینردار حامل بار مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از آنان 95 تن روغن مایع خوراکی فاقد مجور قانونی را کشف کردند که ارزش اقلام قاچاق کشف شده بنا بر اعلام کارشناسان اداره گمرک 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه پنج متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه‌های پلیس در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است و در این راستا از شهروندان درخواست داریم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/392/ ت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار