کد خبر: ۱۸۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
در جشنواره همدان ما؛
همدان- محمدرضا بهرامی‌صفت خبرنگار خبرگزاری مهر استان همدان در جشنواره «همدان ما» در بخش گزارش‌نویسی با موضوع ورزش همدان و چالش‌های پیش‌رو به عنوان گزارش‌نویس برتر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره رسانه‌ای همدان ما به همت مجمع فعالان رسانه‌های انقلابی استان همدان با موضوعات جذب سرمایه‌گذار، گردشگری، پروژه‌های نیمه‌کاره، سند توسعه سه ساله، فرهنگ، آسیب‌های اجتماعی و ورزش برای خبرنگاران فعال در مطبوعات، خبرگزاری‌ها، و پایگاه‌های خبری برگزار شد.

در این جشنواره بیش از ۷۰ آثار خبرنگاران در موضوعات مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «همدان ما» امروز برگزار شد که در نهایت محمدرضا بهرامی‌صفت در بخش گزارش‌نویسی ورزش استان همدان و چالش‌های پیش‌رو به عنوان برتر دست پیدا کرد.

در لوح تقدیر آمده است:

پیشرفت جامعه مستلزم عزم جدی رهپویان وادی دانایی، نیک‌اندیشان بلندنظر عرصه رسانه در مسیر آگاهی و اطلاع‌رسانی به مردم است. زنان و مردان مجاهد این حوزه با روایت حقیقت، بیرق آگاهی بخشی را مجدانه بلند کرده و با خضوع و خشوع وجود خویش را چراغ راه تعالی جامعه کرده‌اند.

تلاشگران خستگی ناپذیری که به تاسی از فرهنگ مقاومت و انقلابی‌گری شهدای والا مقام جهان اسلام به ویژه شهدای رسانه در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلام گام برمی‌دارند و این مجاهدت پر افتخار و ماندگار شایسته بهترین سپاس است.

لذا بر خود فرض می‌دانیم کسب عنوان برگزیده نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای "همدان ما" را ارج نهاده و تبریک صمیمانه خود را به جهت این موفقیت به حضورتان تقویم می‌داریم. امید است تحت عنایات حضرت ولی الله اعظم (عج) و در سایه عمل به رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های مجاهدت رسانه‌ای موفق و پیروز باشید.

گفتنی است، محمدرضا بهرامی‌صفت مدیررسانه‌ای تیم فوتبال شهرداری همدان، روابط عمومی هیئت‌های ورزشی فوتبال، نجات غریق و غواصی، نابینایان و کم‌بینایان، اتومبیلرانی و موتورسواری، بوکس، کشتی و فعالیت در تربیت بدنی علوم پزشکی استان همدان را در کارنامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار