کد خبر: ۱۸۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
سرپرست شهرداری خوی گفت: چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا به مدت سه روز از ۱۸ تا ۲۰ آبان ماه در خوی درحال برگزاری می‌باشد.

حسن نصرالله پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی، با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا در این شهرستان گفت: ۲۳۶ اثر موسیقی سنتی ایرانی از ۲۹ استان به دبیرخانه  جشنواره ملی شمس و مولانا رسیده است و استادان برجسته موسیقی ایران همچون استاد عبدالحسن مختاباد، ملیحه سعیدی و پویا سرایی داوری آثار این دوره از جشنواره را برعهده دارند.

سرپرست شهرداری خوی تصریح کرد:۵۶  اثر از ۲۳۶ اثر ارسال شده به مرحله داوری رسیدند که در مرحله پایانی، ۱۴ گروه منتخب داوران از ۹ استان ( تهران، فارس، اصفهان، لرستان، خراسان رضوی، همدان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان‌غربی ) در چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی افزود: این همایش به مدت ۳سه روز از ۱۸  تا ۲۰ آبان ماه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن ارشاد اسلامی خوی درحال برگزاری است.

نصرالله پور در زمینه تکمیل پروژه آرامگاه شمس تبریزی گفت : پروژه آرامگاه شمس تبریزی در مدت ۳۶ ماه توسط شهرداری خوی تکمیل می‌شود که این پروژه فاخر محور توسعه گردشگری خوی خواهد شد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار