کد خبر: ۱۸۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد
ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۲۲۳ نفر از آذربایجان غربی در کنکور ۱۴۰۰ موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ شده اند.

مهین منافی امروز 19 آبان در آیین تجلیل از برترینهای کنکور ۱۴۰۰ شهرستان سلماس گفت: تمامی استعدادهای برتر و دانش آموزان متعلق به ایران اسلامی هستند و باید خدمت به هموطنان را همواره مد نظر داشته باشند.

منافی اظهار کرد: همه شهرهای آذربایجان غربی دارای استعدادهای برتر تحصیلی و هوشی هستند و باید تلاش شود تا این استعدادها شکوفا شود.

وی افزود: ۲۲۳ نفر رتبه زیر هزار در کنکور ۱۴۰۰ و در ایام کرونا داشتیم که با توجه به شرایط کرونایی و آموزش های غیر حضوری برای استان ما خوب است ولی باید تلاش ها چندین برابر شود و درخشش بیشتر دانش آموزان استان را شاهد باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه مرزی برای علم آموزی نیست و باید تا آخرین لحظه برای علم اندوزی تلاش کرد، خاطرنشان کرد: نکته مهم و قابل توجه همدلی است که در ایام کرونا شاهد همدلی اولیا و فرهنگیان بودیم و معلمان ما هم اکنون در طول تمام ساعات شبانه روز در کنار دانش آموزانند تا اجازه ندهند در روند تعلیم و تربیت خلل ایجاد شود.

منافی تصریح کرد: باید بچه ها را طوری بار بیاوریم که سبب ارتقای هم شوندو روحیه همفکری و همدلی باید در آنان تقویت شود.

کسب رتبه زیر۱۰۰۰ توسط ۲۲۳ نفر از آذربایجان غربی در کنکور ۱۴۰۰

ایرج افراسیابی مدیر آموزش و پرورش سلماس نیز در این مراسم بیان کرد: در کنکور ۱۴۰۰، ۳۳۸۸ نفر شرکت کننده سلماسی دررشته های مختلف کنکور به رقابت پرداختند که از این میان ۶۴۵ نفر از سلماس در دانشگاه های مطرح کشورمان قبول شده اند.

افراسیابی اظهار کرد: جهت ارزش گذاری به تلاش و همت فرزندان ، اولیا و پرسنل ساعی نظام تعلیم و تربیت این شهرستان جمع شده ایم تا قدردان زحمات این عزیزان در تلاششان برای اعتلای سلماس عزیز باشیم.

وی تصریح کرد: همکاران عزیز ما در ۲۷۵ اموزشگاه در کل شهرستان در خدمت تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان عزیزمان هستند و مراسم امروز نمونه بارز تلاش ایثارگرانه و فداکارانه معلمان دلسوز سلماسی در موفقیت دانش آموزان عزیزمان است.

مدیر آموزش و پرورش سلماس خاطرنشان کرد: در سایه تلاش و همت مدیرکل محترم و مجموعه های استانی و شهرستانی آموزش و پرورش ، هیچ کلاسی بدون معلم نیست و آموزش برای همه فرزندانمان در جریان است.

افراسیابی گفت: فعالیت ایثارگرانه معلمان عزیز ما در دوران کرونا باعث شده تا چرخه آموزش و پرورش همچنان در جریان باشد و دانش آموزان از مدار آموزش عقب نمانند.

این مسئول تاکید کرد: همکاران ما در مدارس دو تا سه برابر زمان آموزش حضوری برای دانش اموزان وقت میگذارند و با تولید محتوا و پاسخگویی به سوالات دانش اموزان سعی میکنند تا نکته و مطلب مبهمی برای دانش اموزان باقی نماند

افراسیابی بیان کرد: همگی در تلاشیم تا نام سلماس و سلماسی در عرصه های مختلف علم و ورزش و... توسط فرزندان عزیزمان در سطح ایران عزیز اسلامی طنین انداز شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از دانش آموزان سلماسی برتر کنکور ۱۴۰۰توسط مسئولین با اهدای لوح و هدایایی، قدردانی به عمل آمد.

کسب رتبه زیر۱۰۰۰ توسط ۲۲۳ نفر از آذربایجان غربی در کنکور ۱۴۰۰

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار