کد خبر: ۱۸۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
ایسنا/فارس بیست و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور ۱۶۰ شرکت کننده در سالن "الغدیر" آغاز شد.

بیست و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم فرماندهی انتظامی فارس در سه گروه کارکنان پایور مرد، کارکنان پایور زن و سربازان وظیفه و در هشت رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح یک و درک مفاهم و نکات تفسیری سطح ۲، آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان فارس چهارشنبه ۱۹ آبان در آیین افتتاح بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم، گفت: دشمنان با تمام توان می خواهند بین ما و قرآن که پایه و اساس همه داشته ها یمان است، فاصله بیندازند.

آغاز بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در فرماندهی انتظامی فارس

سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: دشمنان ارزش قرآن کریم را می دانند و روی کلمه کلمه آن تحقیقات انجام می دهند ولی می خواهند ما مسلمانان به محتوای قرآن و دستورات آن توجه نداشته باشیم.

وی تأکید کرد: ما مسلمانان که دوستدار قرآن هستیم و به آن عشق می ورزیم، باید با آگاهی کافی و عمل به دستورات قرآن کریم، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: امیدواریم برگزاری این جلسات و مسابقات برای همه ما درس باشد تا بتوانیم فرزندان قرآنی تربیت کنیم و به زندگی خود رنگ قرآنی دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین بهروز زمانی اصل، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز با اشاره به اینکه حافظان و قاریان قرآن کریم در نزد ما بسیار شایسته و قابل احترام هستند، بر افزایش ارتباط با قرآن کریم تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، نفرات برتر این دروه از مسابقات، به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم ناجا که آذر ماه امسال برگزار خواهد شد، راه پیدا می کنند.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار