کد خبر: ۱۸۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
وزیر علوم با صدور حکمی، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد را به عنوان سرپرست دانشگاه مازندران منصوب کرد.

انتصاب رییس جدید دانشگاه مازندرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد را به عنوان سرپرست دانشگاه مازندران منصوب کرد.


دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد متولد ۱۳۴۵ آمل، دارای دکترای تخصصی شیمی آلی و عضو هیات علمی و استاد تمام دانشگاه مازندران است که پیش از این معاون اداری، مالی و نماینده وزیر در هیات ممیزه و رییس دانشکده شیمی این دانشگاه بود.


انتصاب رییس جدید دانشگاه مازندرانبر اساس این گزارش، دکتر زلفی‌گل در این حکم آورده است:

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارایه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران‌علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی‌علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محور‌های سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.

 

 


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم‌چنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر کوروش نوذری رییس سابق دانشگاه مازندران قدردانی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار