کد خبر: ۱۸۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
رئیس پلیس پایتخت در همایش اخوت، همدلی و هم آفرینی امنیت آفرینان ولایت مدار با حضور فرماندهان و مسئولان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، گفت: همدلی و همکاری بسیار خوبی بین پلیس و سپاه پایتخت وجود دارد.

همدلی و همکاری بسیار خوب پلیس و سپاه پایتختبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی، با اشاره به اینکه امنیت، مهمترین و اساسی‌ترین مولفه زندگی انسان است که حتی کوچترین خدشه به آن هم می‌تواند مشکلات بسیاری در پی داشته باشد، بیان کرد: مساله امنیت در همه ابعاد داخلی و خارجی و... از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است، اما در بین شقوق مختلف امنیت، در حقیقت امنیت داخلی از اهمیت دوچندانی برخوردار است که امروز دشمنان با فشار‌ها و حربه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و... به دنبال برهم زدن این موضوع هستند.
وی با اشاره به اینکه امروز همدلی و همکاری بسیار خوبی بین پلیس پایتخت و سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) پایتخت وجود دارد، گفت: بدون شک با همدلی و هم آفرینی بهتر و سریعتر می‌توان به اهداف و افق‌های تعیین شده که مهمترین مقوله آن تامین امنیت و آرامش مردم و خدمتگزاری به مردم گرانقدرمان است، دست پیدا کرد.
رئیس پلیس پایتخت با تاکید براینکه حضرت امام خمینی (ره) به درستی در وصیت نامه الهی و سیاسی خود اشاره فرمودند که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین علیه السلام هستند، عنوان داشت: خدمت به این مردم توفیق بزرگی است که باید با کار و تلاش مضاعف و گره گشایی از مشکلات آنان قدر این توفیق الهی را بدانیم.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه روز به روز باید شاهد ارتقا کمی و کیفی سطح تعاملات پلیس و سپاه باشیم، عنوان داشت: بدون شک برادری، وفاق و همدلی با هدف خدمتگزاری به مردم مورد عنایت و توجه حضرت باری تعالی می‌باشد و برکات و ثمرات بسیاری را به دنبال خواهد داشت؛ از این رو ما این اخوت و برادری را برای خود لازم و واجب می‌دانیم.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه سپاه و ناجا تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا، خدمتگزار مردم هستند و در حال حاضر وفاق و همدلی بسیار خوبی بین پلیس و سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) پایتخت وجود دارد، بیان داشت: دشمنان به دنبال برهم زدن وحدت جامعه و مسئولان هستند و در این مسیر همه توان و تلاش خود را به کار بسته اند.
وی افزود: با افتخار خدمتگزار مردم عزیزمان هستیم و با هم آفرینی و هم افزایی با سپاه و بسیج به دنبال تقویت بیش از پیش امنیت و آرامش جامعه هستیم.

همدلی و هم افزایی سپاه و پلیس پایتخت بی نظیر است

سردار "حسن حسن زاده" فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ هم با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی و سپاه در پایتخت از بهترین و بالاترین سطح همدلی و هم افزایی برخوردار هستند، گفت: این نشست‌ها و همایش‌ها باید راهبردی باشند و تلاش کنیم که محصول آن امنیت و آرامش شهروندان و مردم عزیزمان باشند.
وی افزود: امروز همکاری و تعامل بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و سپاه در پایتخت وجود دارد و در سطح مطلوبی از تعامل و همکاری قرار داریم.
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با تاکید بر لزوم ارتقا سطح آمادگی‌های مشترک، عنوان داشت: وجود اختلاف نظر‌ها در هر مجموعه‌ای وجود دارد؛ نباید اجازه دهیم برخی اختلاف نظر‌ها موجب ایجاد تعارض و کدورت شود، از این رو باید تلاش کنیم که روز به روز بر همکاری‌ها و همدلی هایمان بیفزاییم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار