کد خبر: ۱۸۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸
«قلب روح» با عنوان اصلی (The heart of soul) اثری معنوی از گری زوکاف و لیندا فرانسیس است.

به گزارش برنا، «قلب روح» است از گری زوکاو و لیندا فرانسیس به ترجمه ارش مرادی بوساری و چاپ انتشارات مروارید، که مطالعه آن شما را با خود حقیقیتان آشنا می سازد و یاری تان می کند برای دستیابی به آنچه دلخواهتان است از همه ارکان وجودیتان بهره ببرید و به اهدافتان نزدیک تر شوید.

این کتاب مجموعه ای سرشار از تصاویر، نمودار ها، افکار نیرو بخش و تمرین های قدرت راستین که شخصیتتان را با روح شما هم سو می سازد و شما را به سفری درونی راهی می کند.

دانستن این موضوع که نویسندگان کتاب که خود را دو یار معنوی نیز می نامند، مدیران انجمن و سایت صندلی روح هستند، می تواند شما را با مضمون آنچه قرار است در این کتاب با آن رو به رو شوید آشنا سازد.

بخش‌هایی از کتاب:

همه‌ی مردم در سفراند! سفر به سوی قلب که آینده‌ی ما است و تنها راه برای آفرینش آینده، یکی از دشوارترین کارهایی که در این سفر پیش‌ رو داریم این است که یاد بگیریم احساساتمان را تجربه کنیم. بسیاری از مردم، حتی هنگامی که خشم در آن‌ها مانند رودخانه‌ای جریان دارد نمی‌دانند که عصبانی هستند. برخی نمی‌دانند که غصه‌دار هستند، حتی هنگامی که اندوه، تنها خورشیدی است که هر صبح برای آن‌ها طلوع می‌کند. این آگاهی از احساسات یک فرایند است و در نهایت توجه فرد را به سوی اصیل‌ترین، کامل‌ترین، نیروبخش‌ترین و شادترین بخش دست‌یافتنی وجود، که همانا روح است، جلب می‌کند. کتاب حاضر نیز در همین راستا تدوین شده و حاوی مطالبی در زمینه‌ی احساسات، زمان حال، صمیمیت، اعتیاد به کار، کمال‌گرایی، و... است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار