کد خبر: ۱۸۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
فرماندار ساوجبلاغ:
ساوجبلاغ - فرماندار ساوجبلاغ گفت: یکی از اولویت و دغدغه‌های مهم ما در شهرستان مسائل فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرور بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مدیران ارشد شهرستان ساوجبلاغ با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی با تقدیر از برگزارکنندگان این نشست اظهار کرد: این‌گونه نشست‌ها و بررسی موارد و مسائل مختلف، تأثیر زیادی در رونق، توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد داشت.

وی بیان کرد: یکی از اولویت و دغدغه‌های مهم ما در شهرستان، مسائل فرهنگی است و همه دهیاران و شوراهای اسلامی می‌توانند نقشی پررنگ در توسعه و گسترش این مقوله مهم داشته باشند.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه گفت: توسعه و بازنگری طرح هادی روستاها از اولویت‌های پیگیری‌های ما از استان است.

وی ادامه داد: در حالی که بنیاد مسکن در سال‌های گذشته به‌عنوان ملجأ و امید مردم روستاها برای خانه‌دار شدن بود، باید همچنان در رفع مشکلات حریم روستاها و گسترش طرح هادی همچون گذشته مساعدت و یاری کند.

مهرور از تلاش‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ثبت تخصیص بودجه مناطق محروم به شهرستان ساوجبلاغ قدردانی کرد و متذکر شد: تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم بست تا از این بودجه و دیگر سرفصل‌های موجود در راستای بهسازی راه‌های روستایی، بهسازی شبکه‌های آب‌رسانی و ارتقای امور بهداشتی و درمانی استفاده کنیم و در این راه از ظرفیت مدیران و مسئولین شهرستانی بهره خواهیم برد.

در ابتدای این جلسه، نمایندگان روستاهای بخش مرکزی به بیان موارد و مسائل روستاهای متبوع خود پرداختند و مشکلات روستای خود را مطرح کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار