کد خبر: ۱۸۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: محور چالوس و قطعه یک و چهار آزادراه تهران- شمال مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد برقی درباره آخرین وضعیت محور‌های شمالی گفت: محور چالوس و قطعه یک و چهار آزادراه تهران-شمال مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است.
برقی افزود: تردد در محور‌های هراز، فیروزکوه و مسیر‌های رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت روان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها با اعلام اینکه محور‌های شمالی دارای بارش برف و باران و همچنین مه‌گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده‌اند، افزود: بر اساس آخرین وضعیت جوی، در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، زنجان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی، همدان و کردستان بارش برف و باران گزارش شده است.
وی همچنین از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های تهران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و گیلان خبر داد.
برقی، محور شهداد-نهبندان، خرم‌آباد-پل دختر، کرج چالوس و قطعه یک و چهار آزادراه تهران-شمال و محور جدید هشتگرد و طالقان را محور‌های مسدود شریانی اعلام کرد و گفت: محور فرعی شمشک دیزین نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار