کد خبر: ۱۸۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
شهریاری:
زاهدان - دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: توسعه زیرساخت های بهداشتی جنوب سیستان و بلوچستان اولویت نخست مجمع خیرین سلامت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری پیش از ظهر امروز در جمع معتمدان و ریش سفیدان شهرستان خاش اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت خود را ملزم به رعایت امانت در ادای نیت واقفان می‌داند و ریال به ریال کمک‌های مردمی در همان محل و با همان نیتی که مد نظر واقفان خیر اندیش است هزینه می‌شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: با این وجود و در صورتی که واقفان عزیز از ما فهرست نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان را استعلام کنند، استان‌ها و مناطق در حال توسعه کشور نخستین پیشنهاد ما برای حضور خیرین عزیز است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود همه خدماتی که تاکنون انجام شده، ضعف زیرساخت‌های توسعه در سیستان و بلوچستان یک واقعیت است و در کمال تأسف شهرستان‌های تازه تاسیسی داریم که به دلیل استاندارد نبودن جاده‌ها امکان تردد اتوبوس‌های مسافربری هم در آنجا وجود ندارد.

شهریاری تصریح کرد: همچنان در زمینه بهداشت و درمان نیازمند تخت‌های بستری جدید، خانه‌های بهداشت روستایی و مراکز جامع خدمات سلامت بیشتر در مناطق جنوبی و مرکزی سیستان و بلوچستان هستیم و این واقعیت انکار ناپذیر را به خیرین عزیز هم منتقل می‌کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار