کد خبر: ۱۸۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
استاندار مازندران گفت: اداره راهداری و مسؤولان آزاده راه تهران ـ شمال باید تلاش کنند تا غروب فردا این مسیر را بازگشایی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،سید محمود حسینی‌پور  عصر امروز در جریان وضعیت انسداد آزاده راه تهران ـ  شمال قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه باید اقدامات لازم برای پاکسازی مسیر توسط پرسنل راهداری و متولیان آزاد راه در اسرع وقت انجام شود،گفت: نباید شاهد اینگونه ریزش‌ها در مسیر راه‌های استان مازندران باشیم و اقدامات لازم برای تحکیم بستر راه انجام شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه موظف به تامین امنیت جاده‌ای هستیم، افزود: از امشب پیمانکار اقدامات پاکسازی را انجام داده و تا صبح محور بازگشایی شود.

 

 

به گزارش فارس، آزاد راه تهران  ـ شمال از صبح روز گذشته به دلیل رانش ناشی از بارش باران مسدود شده است که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از حضور نیروی های این سازمان از ابتدا وقوع حادثه در منطقه خبر داد.

عباسعلی نجفی که در رانش جاده‌ای در محور کندوان حاضر بود، اظهار کرد: تلاش‌های برای پاکسازی کامل و بازگشایی جاده ادامه دارد با همه مشکلاتی که در بازگشائی مسیر وجود دارد امکان تردد برای بومیان منطقه آغاز شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار