کد خبر: ۱۸۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
سرپرست فرمانداری پیشوا مطرح کرد؛
پیشوا- سرپرست فرمانداری پیشوا با اشاره به اینکه به دنبال اجرای کارهای زیربنایی در شهرستان هستیم گفت: ظرفیت مثبت اتباع در پیشوا به کارگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تاجیک نوری عصر جمعه در نشست شورای معاونین فرمانداری شهرستان پیشوا با اشاره به اینکه روزمرگی از آسیب‌های نظام اداری است و گفت: روزمرگی‌ها باعث می‌شود از اهداف مدنظر فاصله بگیریم.

سرپرست فرمانداری پیشوا در ادامه در خصوص اهداف مورد نظر برای شهرستان بیان داشت: به دنبال اجرای کارهای زیربنایی هستیم تا در شهرستان به یادگار بماند و بتواند موتور پیشران برای حرکت و توسعه پیشوا باشد

وی افزود: مردم این منطقه در سال ۴۲ به دور از امکانات ارتباطی امروزی، به عنوان مدافعان ولایت جان خود را تقدیم کردند و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشتند و نظام بدهکار این مردم است.

تاجیک نوری با بیان اینکه امنیت نرم دست ما مسئولان اجرایی است عنوان داشت: هر چقدر بتوانیم آن را با ارائه خدمات مناسب تقویت کنیم نیاز به امنیت سخت کمتر می‌شود.

سرپرست فرمانداری پیشوا در خصوص اتباع پیشوا نیز بیان داشت: بخش زیادی از ساکنین پیشوا را اتباع خارجی تشکیل می‌دهند که بنا به سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی باید خدمات و آموزش مناسب دریافت کنند و تلاش نمائیم تا از ظرفیت‌های مثبتی که به واسطه آنها ایجاد شده، استفاده کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار