کد خبر: ۱۸۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش‌گاز ایلام پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: مسئولیت این شکست با من است و تلاش می‌کنیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان،  ندا عزیزپور در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. ذوب‌آهن تیم باکیفیت و جنگنده‌ای است که بازیکنان خوبی در اختیار دارد. هر 2 تیم از نظر فیزیکی تیم‌های جنگنده‌ای محسوب می‌شوند و بازی بیشتر در میانه میدان گذشت.

وی افزود: تیم جوانی را راهی لیگ کرده‌ایم و حدود 50 تا 60 درصد تیم ما را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که حتی سابقه بازی در لیگ را ندارند. تعداد زیادی از بازیکنان فعلی ما فصل گذشته کنار تیم اصلی حضور داشته و امسال از تیم دوم به تیم اصلی اضافه شدند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام ادامه داد: در نیمه نخست به دنبال بسته نگه داشتن دروازه تیم بودیم که به هدف خودمان رسیده و گلی دریافت نکردیم. بازیکنان ما نیمه دوم را هم خوب شروع کرده و بازی را در اختیار داشتند اما روی دو غافلگیری در یک دقیقه دروازه ما باز شده و گل خوردیم. از طرفی جوانی و بی‌تجربگی بازیکنان باعث شد تا پس از دریافت 2 گل روحیه خود را از دست بدهند. باید روی رفع این مشکل کار کنیم و بازیکنان جوان ما باید یاد بگیرند قرار نیست با دریافت یک یا 2 گل، بازی از دست برود.

عزیزپور درباره داوری بازی خاطرنشان کرد: داور مسابقه در بیشتر صحنه‌های بازی به سود ذوب‌آهن سوت می‌زد و در صحنه گل نخست بازیکن ذوب‌آهن پای خود را بیش از حد بالا آورد و داور باید خطای بازی خطرناک اعلام می‌کرد اما متاسفانه خطا اعلام نکرد و گل را پذیرفت.

وی درباره روند تیمش در ادامه مسابقات گفت: تیم ما هنوز جای کار دارد و باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم، اما روند رو به رشدی داریم و قطعاً می‌توانیم بهتر از این ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در پاسخ به سوالی درباره ضعف بازیسازی تیمش بیان کرد: تیم ما در نیمه دوم تا قبل از دریافت گل نخست، انسجام بالایی داشت و خیلی بهتر از نیمه نخست بازی می‌کرد، اما بعد از دریافت گل به دلیل بی‌تجربگی روحیه خود را از دست دادند و بلافاصله گل دوم را هم دریافت کردیم. ما در این بازی با سیستم 1-3-2-4 بازی کرده و از 2 هافبک دفاعی استفاده می‌کردیم که نتوانستند میانه زمین را جمع کنند، اما مشکل از بازیکنان نیست و مسئولیت این ضعف با من است. مسئولیت این باخت را به گردن می‌گیرم و بازیکنان ما تلاش خودشان را انجام دادند، اما تلاش می‌کنیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کرده و قطعاً به مرور روند تیم بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/170/ف

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار