کد خبر: ۱۸۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
پرسپولیس و استقلال در هیچ مقطع زمانی تا این حد از دید مردم و خبرنگاران پنهان نبودند.
خبرورزشی -

در تمام سال‌های گذشته عادت کرده بودیم فقط تمرینات استقلال و اخبار این تیم پشت درهای بسته باشد ولی به نظر می رسد کم کم پرسپولیس هم همان راهی را می رود که استقلال رفته است. پرسپولیس البته بدون این مخفی کاری ها پنج سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شد اما انگار وضعیت برعکس است و روش استقلالی‌ها جواب داده که در این چند سال هیچ جامی نگرفتند و مدام پشت درهای بسته تمرین می‌کنند و همه چیز در این تیم سکرت است!

حالا پرسپولیس هم کم کم با الگوبرداری از استقلال تمرینات و مسابقات دوستانه خود را پشت درهای بسته انجام می‌دهد و یحیی گل‌محمدی مثل فرهاد مجیدی تاکید دارد که حتی از ارنج تیم او روش بازی هیچ کس با خبر نشود. خروجی این مخفی کاری را قاعدتا باید در شروع دوباره لیگ ببینیم اما تا امروز که کیفیت مسابقات هر دو تیم چنگی به دل نزده و فقط استقلال کمی بهتر نتیجه گرفته و سه امتیاز بیشتر دارد.

 وقتی یک خارجی مثل اسکوچیچ پیدا می‌شود و از تاکتیک فوتبالیست‌های ایرانی ایراد می گیرد، همه با هم به او حمله می کنیم طوری که انگار طرف به تاریخ فوتبال مملکت و آدم‌های بزرگش توهین کرده است. در حالی که همه آ دم های کنطقی می دانند که در فوتبال ایران خبری از تاکتیک و برنامه های تیمی نیست.

ختم کلام این که استقلال و پرسپولیس فعلی مخفی ترین تیم های تاریخ خود هستند. استقلال در سال‌های اوج که با کلی ستاره قهرمان می شد هرگز تا این حد از دید مردم پنهان نبود و بزرگانی چون ناصر حجازی و منصور پورحیدری همیشه تمرینات را در حضور هزاران تماشاگر برگزار می‌کردند. پرسپولیس هم در دوران اوج خود در دهه ۶۰ تیمی کاملا مردمی بود که هر تمرینش بالای ۵ هزار نفر تماشاگر داشت اما حالا همه چیز مخفی است و شاید کرونا بهانه خوبی شده تا مردم هیچ چیز را نبیند و از هیچ چیز خبر نداشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار