کد خبر: ۱۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
وزیر دفاع و نیروهای مسلح اعلام کرد که هفته آینده قرار داد اس 300 در روسیه امضاء و پس از آن در فاصله زمانی کوتاهی این سامانه در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، سردار حسین دهقان در نشست خبری که به مناسبت 31 مرداد روز صنعت دفاعی و هفته دولت برگزار شد با اعلام این خبر گفت: در حوزه فعالیت‌های صنعتی وزارت دفاع، در هوافضا تمرکز بر انواع موشک‌های بالستیک است و با توجه به تهدیداتی که محتمل می‌دانیم برای برد این موشک‌ها تلاش کرده‌ایم.
 
به ارائه گزارشی از فعالیت‌های وزارت دفاع و دستاوردهای جدید دفاعی کشور پرداخت.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در وزارت دفاع در راستای سازماندهی و مدیریت بهتر این وزارتخانه گفت: آنچه که در این دوره از مسئولیت مورد توجه ما بوده است، این است که بتوانیم مجموعه وزارت دفاع و افراد این وزارتخانه را به گونه‌ای سازماندهی کنیم که این وزارتخانه از قابلیتی سازمانی و مدیریتی بهره‌مند شود و قادر باشد که نیازهای دفاعی کشور در حوزه‌های مختلف را به نحو شایسته پشتیبانی کند.
 
دهقان گفت: در حوزه فعالیت‌های صنعتی وزارت دفاع، در هوافضا تمرکز بر انواع موشک‌های بالستیک است و با توجه به تهدیداتی که محتمل می‌دانیم برای برد این موشک‌ها تلاش کرده‌ایم.
برچسب ها: اس 300 ، سامانه ، وزارت دفاع
نام:
ایمیل:
* نظر: