کد خبر: ۱۸۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
راه‌اندازی مرکز تماس پشتیبانی خدمات الکترونیک قضایی موجب شده است کاربران به نحو مناسبی از سامانه‌های قوه قضاییه استفاده کنند و این امر موجب کارآیی بیشتر سامانه‌ها و همچنین رضایت خاطر کاربران شده است.

مرکز تماس پشتیبانی خدمات الکترونیک قضاییبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز آمار و فناوری اطلاعات به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر، مرکز تماس پشتیبانی خدمات الکترونیک قضایی را به اجرا درآورده است و از طریق راه‌های ارتباطی مختلف به پشتیبانی از سامانه‌های هوشمند قضایی می‌پردازد. کاربرانی که در استفاده از سامانه‌ها دچار مشکل هستند یا هرگونه سوال و ابهامی در مورد این سامانه‌ها دارند می‌توانند با برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی از کمک و راهنمایی کارشنان این سامانه بهره‌مند شوند.
چندسالی است که قوه قضاییه سامانه ثنا را راه اندازی نموده است و در این سامانه به صورت الکترونیک به مردم خدمت رسانی می‌شود. در حال حاضر ابلاغیه‌های قوه قضاییه تنها از طریق سامانه‌ی ثنا به اطلاع کاربران می‌رسد و به همین جهت تمام افرادی که درگیر پرونده‌های قضایی هستند می‌بایست در این سامانه ثبت نام کنند.
با ثبت نام در این سامانه هر فرد دارای صفحه شخصی خود خواهد بود و می‌تواند در هر زمان و مکان، با اتصال به اینترنت و مراجعه به آن، روند پرونده‌های قضایی خود را مشاهده نماید. نوبت گیری در دادسرا‌ها نیز از طریق همین سامانه انجام می‌گیرد و افرادی که به هردلیل قصد مراجعه به شعب مختلف دادسرا و دادگاه‌های قضایی را دارند می‌بایست ابتدا از این سامانه، شعبه مورد نظر و دلیل مراجعه خود را ثبت نمایند یا جهت استفاده از سامانه‌های مختلف قضایی مانند سامانه ثبت اموال مسئولان، خودکاربری وکلا و کارشناسان دادگستری، دادرسی‌های الکترونیک و ملاقات تصویری با زندانیان و همچنین انتقادها، پیشنهاد‌ها و شکایت خود را از طریق مرکز پشتیبانی به کارشناسان اعلام کنند.

شماره تلفن مرکز تماس پشتیبانی خدمات الکترونیک قضایی

شماره تلفن مرکز تماس پشتیبانی خدمات الکترونیک قضایی ۱۴۷۰ می‌باشد و کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری این شماره تلفن مسائل و سوالات خود را با کارشناسان این مرکز مطرح و از راهنمایی‌های این کارشناسان استفاده کنند.
افراد در تماس با این شماره تلفن با پاسخ اپراتور مواجه خواهند شد که کلید مربوط به کارشناسان هرقسمت را به کاربران معرفی می‌کند. جهت خدمت‌رسانی بهتر و مناسب به عموم مردم، تماس‌های افراد با کارشناسان پشتیبانی ضبط خواهد شد تا کارشناسان به بهترین شکل ممکن پاسخگوی کاربران باشند.

راهنمایی بخش‌های مختلف مرکز تماس

بعد از تماس با شماره ۱۴۷۰ شما می‌توانید با فشردن کلید‌های زیر به بخش‌های مختلف این مرکز ارتباط برقرار کنید.
کلید شماره یک: مربوط به واحد پشتیبانی سامانه اموال مسئولین می‌باشد و کاربران با فشردن این کلید می‌توانند با کارشناسان این قسمت ارتباط برقرار کنند.
کلید شماره دو: با فشردن کلید داخلی شماره ۲ کاربران به واحد پشتیبانی خودکاربری متصل خواهند شد و می‌توانند پاسخ سوالات مربوط به این قسمت را از کارشناسان مربوطه دریافت نمایند.
کلید شماره سه: کلید داخلی شماره ۳ برای پاسخگویی کارشناسان به سوألات مربوط به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و همچنین انتقادات، پیشنهادات و البته شکایات در اختیار کاربران قرار گرفته است.
کلید شماره چهار: با فشردن این کلید کاربران به کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی متصل خواهند شد و قادر خواهند تا سوالات خود در رابطه با این قسمت را مطرح نمایند.
کلید شماره پنج: کاربران با فشردن کلید شماره ۵ می‌توانند به واحد پشتیبانی تحقیق و رسیدگی الکترونیک و البته ملاقات تصویری با زندانیان وصل شوند و تمام درخواست‌های خود در این مورد را با کارشناسان مربوطه مطرح نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار