کد خبر: ۱۸۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران:
ساری- مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به بارندگی ۴۲۵ میلی متری و بروز سیلاب در غرب استان گفت: خسارت سیلاب اخیر ۹۵ درصد کمتر از سال ۹۷ بوده است.

علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر بااشاره به بارندگی ۴۲۵ میلی متری طی ۳۰ ساعت روزهای پایانی هفته قبل در استان اظهار داشت: این میزان بارندگی ۵۰ درصد بیشتر از میزان بارندگی سال ۹۷ بوده است.

وی با عنوان اینکه میزان خسارت‌ها ۹۵ درصد کمتر از خسارت‌های وارده سال ۹۷ بود، آن را ناشی از اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها ذکر کرد و گفت: به دلیل شدت بارندگی، کانال‌ها و رودخانه ظرفیت دبی بالای آب را نداشتند و این مسئله سبب آبگرفتگی برخی خانه‌ها شده است.

وی اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی در حد حیاط درغرب استان دچار آبگرفتگی شدند و این حادثه به برخی واحدهای گلخانه‌ای در تنکابن نیز خسارت زده است.

احمدی یادآور شد: بیشترین مشکل در حوزه چالوس در حوزه راه آزادراه و کندوان بود وبا تلاش بخش‌های مختلف این مسیرها بازگشایی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم مشکلات را در مدتی کوتاه برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از آب شرب رامسر از سد میجران تأمین می‌شود، بالابودن کدورت سبب قطع آب دانست و گفت: برای حل مشکل به برخی مناطق آبرسانی سیار صورت گرفت و اکنون این مشکل حل شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار