کد خبر: ۱۸۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به وقوع دو زلزله نسبتا شدید به میزان ۶.۴ ریشتر در سطح استان ، گفت: پس از وقوع زلزله بلافاصله گشت‌های کلانتری‌ها برای تأمین امنیت در مکان‌هایی که افزایش حضور شهروندان را شاهد بودیم حاضر شدند که این مأموریت همچنان ادامه دارد و پلیس در آمادگی کامل برای تامین امنیت شهروندان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، سردار "غلامرضا جعفری" افزود: گشت‌های ویژه ای نیز برای پیشگیری از سرقت منازل در سطح محلات فعال می‌باشند.

جعفری تاکید کرد: توصیه می‌کنیم به هنگام حضور در خودرو، مراقبت‌های لازم را داشته باشندومجدداً تاکید می‌گردد شهروندان ضمن توجه به توصیه‌های پلیسی، به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند.

وی  با بیان اینکه با افرادی که شایعه کنند برخورد می‌شود ، گفت: آن دسته از افرادی که در فضاهای مختلف با شایعه پراکنی اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کنند اقدامشان جرم می‌باشد و قطعاً تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنم در صورت تصمیم برای حضور در بوستان‌ها و ... از توقف دوبله و چند ردیفه در حاشیه معابر و مسیر‌های عبور و مرور خودداری کنند و از به همراه داشتن اشیا قیمتی و طلاجات پرهیز کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار