کد خبر: ۱۸۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع توانیر گفت: روز گذشته در بندرعباس متاسفانه ۱۸۲ نقطه دچار آسیب شد که با عملیات فشرده، خاموشی‌ها برطرف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود صادقی مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع توانیر در خصوص آخرین وضعیت تامین برق مناطق زلزله زده هرمزگان گفت:  از ابتدای دریافت خبر وقوع زلزله، گروه‌های عملیاتی در استان هرمزگان و استان‌های معین فعال شدند.

او ادامه داد: بعد از بروز زلزله روز گذشته در بندرعباس متاسفانه ۱۸۲ نقطه  دچار آسیب شد که با عملیات فشرده همکاران توانیر بخش هرمزگان پس از مدت کوتاهی خاموشی‌ها برطرف شد.

مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع توانیر بیان کرد: با وجود آن که در اثر این حادثه، چهار پست توزیع و همچنین یک واحد نیروگاهی به دلیل نقص فنی از مدار خارج شدند، توانستیم در نیم ساعت اول، پست‌ها را تعمیر کنیم و خوشبختانه تمام واحد‌ها مجدداً در مدار قرار گرفته اند.

صادقی افزود: از ابتدای وقوع حادثه جلسه بحران در ستاد برق توانیر تشکیل شد که ۶۸ اکیپ در استان هرمزگان و استان‌های معین، گروه‌های بحران آماده باش هستند تا در صورت بروز زلزله مجدد، شبکه برق پایداری را داشته باشیم.

مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع توانیر تصریح کرد: استان‌های کرمان، فارس و بوشهر، استان‌های معین هستند که کمک خواهند کرد؛ هرچند که تجهیزات لازم در استان هرمزگان نیز در اختیار نیرو‌های صنعت برق قرار دارد و آماده رفع مشکلات احتمالی هستند.

او در رابطه با قطعی برق و خسارات آن بیان کرد: خسارت‌ها و قطعی برق که در برخی از نقاط رخ داده بود، در ساعات نخست پس از زلزله رفع شد و در حال حاضر شبکه برق پایدار است و قطعی نداریم.

به گفته صادقی اگر هموطنان در جایی سیم پارگی و یا آسیب‌های دیگری را مشاهده کردند با شماره ۱۲۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار