کد خبر: ۱۸۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: نامه اعتراضی شورا 9 آبان‌ماه در دبیرخانه شورای حل اختلاف وصول شده و شورا منتظر رای آنهاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما امروز درگیر فصل سرما هستیم و برای جلوگیری از خسارات ناشی از بارندگی‌ها و... شهرداری تمهیدات لازم را برای فصل سرما اندیشیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه برخی از کانال‌ها نیاز به لایروبی دارند و گاها برخی نیاز به ترمیم آسفالت و ... دارد، تصریح کرد: برنامه شهرداری این بود که مناطق مختلف شهرداری آمادگی چنین بحران‌هایی باشد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از ماشین‌آلات شهرداری مربوط به بخش خصوصی است، افزود: البته در ارتباط با تامین مواد مورد نیاز هم شهرداری مصوبات را به موقع انجام داده است و خوشبختانه علاوه بر شهرداری سایر ارگان‌ها هم پای کار هستند و فعالیت خوبی دارند.

مرادلو با بیان اینکه ما به دنبال تمهیدات لازم برای آینده هم هستیم، گفت: در حال حاضر میدان انقلاب در جذب آب مشکل دارد، که باید مشکل حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه یکی از ایرادات این است که انتقال آب از غرب به شرق وجود ندارد و اهالی جنوب شهر آسیب می‌بینند، بیان کرد: برنامه این بود که کانال‌هایی به صورت رینگی در دور شهر باشد که توزیع متوازن صورت گیرد و حجم سنگین آب در منازل پر نشود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری دستگاه لجن‌کش هم خریداری کرده است، گفت: در حال حاضر به دنبال این هستیم که یک ماشین روی آن سوار باشد که وقتی منزلی پر از آب شد آن را به راحتی تخلیه کند.

مرادلو با اشاره به اینکه دیوار موسوم به دیوار ارتش هم انتقال پیدا خواهد کرد، افزود: خوشبختانه این چهره نازیبای شهر از بین خواهد رفت و در طی چند روز آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برای حکم شهردار منتظر جلسه حل اختلاف هستیم، گفت: چون نمایندگان عالی در آنجا عضو هستند، آنطور که بنده مطلع هستم این هیأت منتظر نماینده رئیس جمهوری است.

وی با اشاره به اینکه نهم آبان ماه نامه ما در دبیرخانه هیأت حل اختلاف وصول شده است، تصریح کرد: تلاش داریم که زودتر این امر انجام شود.

مرادلو دلیل بر اصرار رای به انتخاب شهردار منتخب را گفت: علت ما این است که این شخص توانمند است و امیدواریم افرادی که درباره تعیین حکم مسولیت دارند، هرچه زودتر تعیین تکلیف کنند و در حال حاضر توپ در زمین آنهاست.

انتهای پیام/73005

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار