کد خبر: ۱۸۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل از افزایش همکاری و تعامل با رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نقی قبایی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف توسعه‌ای اردبیل انکارناپذیر است و شهرداری اردبیل نیز بر همین مبنا تصمیم دارد از این ظرفیت برای تحقق اهداف شهر استفاده کند.

وی با بیان این‌که مشکلات و مسائل پیش روی جراید و نشریات با توسعه فضای مجازی واقعیت مربوط به فعالان این عرصه است، افزود: شهرداری اردبیل تلاش می‌کند با تعامل و همکاری با اصحاب رسانه سعی در کاهش این مسائل خواهد داشت.

رئیس روابط عمومی شهرداری اردبیل با اشاره به این‌که پذیرای نقد و انتقادات سازنده هستیم، بیان کرد: هرچه مسؤولیت مهم‌تر و خطیرتر باشد بیشتر در معرض نقد و انتقاد قرار دارد و شهرداری اردبیل نیز پذیرای نقد سازنده، دوستانه و به دور از غرض‌ورزی بوده و معتقدیم نقد منصفانه مسیر پیشرفت و توسعه را هموار و به‌عنوان آیینه‌ای عمل می‌کند که کم و کاستی‌ها و معایب را برای رفع انعکاس می‌دهد.

پرداخت مطالبات نشریات در کمترین بازه زمانی

قبایی در خصوص پرداخت مطالبات روزنامه‌ها از شهرداری اردبیل تصریح کرد: توجه به پرداخت مطالبات نشریاتی که آگهی‌های شهرداری را منتشر کرده‌اند، در کمترین بازه زمانی را بررسی و سعی در حل این مسئله خواهیم کرد.

وی با اشاره به این‌که شهرداری اردبیل نسبت به رسانه‌های جمعی اعم از صداوسیما، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب به‌عنوان نماینده افکار عمومی و شهروندان نگرش مثبتی را در پیش گرفته است گفت: تقویت ارتباط دوسویه میان مدیران شهری و شهروندان و اطلاع‌رسانی و آگاهی شهروندان از عملکرد مدیران شهری به واسطه تعامل و همکاری با رسانه ها مقدور است و شهرداری اردبیل نیز این فرصت را مغتنم شمرده و از ظرفیت این قشر برای آبادانی، توسعه و جلب رضایت شهروندان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار