کد خبر: ۱۸۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
مدیر کل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: تمامی تحرکات ضدانقلاب و گروهک‌های معاند در منطقه تحت نظارت و اشراف نیروهای امنیتی کشورمان قرار دارد ،هشدارهای مختلف به این گروهاک ‌ها داده شده و آن‌ها به خوبی واقف هستند که در صورت نیاز حتی در آنسوی مرزهای ما نیز در امان نخواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی ظهر امروز  در نشست خبری با تاکید بر اینکه امنیت کامل در استان برقرار است اظهار داشت:آذربایجان‌غربی امن ترین استان کشور است و این امنیت به پشتوانه تلاش‌های نیروهای امنیتی و رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم به وجود آمده است.

 وی به اشاره به همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب مختلف در استان تصریح کرد: رسانه‌ها در نشان دادن جلوه‌های این هم زیستی و ترویج این فرهنگ می‌توانند نقش موثری ایفا کنند.

وی با بیان اینکه تمامی تحرکات ضدانقلاب و گروهک‌های معاند در منطقه تحت نظارت و اشراف نیروهای امنیتی کشورمان قرار دارد تاکید کرد:هشدارهای مختلف به این گروهاک ‌ها داده شده و آن‌ها به خوبی واقف هستند که در صورت نیاز حتی در آنسوی مرزهای ما نیز در امان نخواهند بود.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار ۸ماه گذشته سال جاری در موضوع مبارزه با گروگانگیری افزود:با اشراف اطلاعاتی نیروهای جان برکف اداره کل اطلاعات استان و همکاری نهادهای امنیتی ضربات سنگینی به این باندهای گروگانگیری و قاچاق انسان زده شد که نمونه مهم آن در شمال استان بود.

وی از شناسایی سردسته اخلالگران داروهای کرونایی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه خبر داد و گفت:تعدادی از این افراد دستگیر شده و به محاکم قضایی معرفی شده اند، برای تعدادی از این افراد از ۷ تا ۱۱ میلیارد تومان وثیقه گذاشته شده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی کشف شبکه معاملات صوری املاک و خودرو، جاعلان عناوین نیروی اطلاعاتی و نهادهای انقلابی ، را بخش دیگری از موفقیت‌های این اداره کل در ۸ماه گذشته عنوان کرد و گفت:در کنار این موضوع در مباحث مبارزه با فرار مالیاتی،ضربه به باندهای قاچاق موبایل،قاچاق ارز،انهدام  باند ۲۰۰نفره معاملات صوری جعل اسناد و مدرک دانشگاهی،مبارزه با جریانات تکفیری تبشیری اراذل و اوباش و زمین خاری از جمله فعالیت‌های ما در چند ماه گذشته بود.

 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار