کد خبر: ۱۸۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
برگزیدگان شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت مجلسی مازندران، در شهرستان قائم شهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:دراین دوره ازرقلبت ها،۱۶۰قاری برتر شهرستان‌های استان شرکت کرده و در پایان ۱۰ نفر به مرحله نهایی رقابت‌ها راه یافتند.

عباس زارع، با اشاره به راهیابی سعید ترکمان دهنوی از قائم شهر، سید پارسا انگشتان از ساری، محمد طا‌ها شمس از چالوس و محمد طا‌هایی از آمل به مرحله پایانی جشنواره تلاوت مجلسی کشور افزود: با موافقت دبیر جشنواره تلاوت مجلسی کشور قرار شد، مرحله نهایی این (کشوری) به میزبانی مازندران و در شهرستان قائم شهر برگزار شود.

آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم به ضرورت ترویج فرهنگ قرانی و درک مفاهیم کتاب وحی، ارائه راهکار‌ها و بستر سازی برای آشنایی و بهرگیری بیشتر مردم توسط مسئولان اشاره و تاکیدکرد: با استفاده از ابزار‌های هنری می‌توان فرزندان جامعه و به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان را بامفاهیم قرآنی آشنا و مانوس کرد.

دبیر جشنواره تلاوت مجلسی کشور هم، زمان برگزاری مرحله نهایی و کشوری جشنواره ملی تلاوت مجلسی را روز‌های ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آذر امسال، با حضور منتخبان برتر استان‌های مختلف کشور در شهرستان قائم شهر اعلام کرد.

داودجعفری، ظرفیت و قابلیت اجرایی مازندان در برگزاری رویداد‌های مهم قرآنی سطح ملی را بسار بالا عنوان کرد و گفت: مکان دبیر خانه دائمی برگزاری جشنواره تلاوت مجلسی کشور در شهرستان قائم شهر قرار دارد.


بیشتر بخوانید: پایان آذرماه، آخرین مهلت نام نویسی در جشنواره قرآنی «مدهامتان»


دبیر جشنواره تلاوت مجلسی کشور همچنین افزود: جشنواره بین المللی فجرتلاوت مجلسی با حضور قاریان برتر کشور‌های اسلامی، بهمن امسال در تهران برگزار می‌شود.

در پایان شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت مجلسی مازندران، از برگزیدگان، مجریان و دست اندرکاران برگزاری این جشنواره با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار