کد خبر: ۱۸۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
​برندگان گروهی مرحله نهایی جوایز طرح «سپهر دوستی» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با انجام قرعه‌کشی در حضور مسئولان نظارتی بانک مشخص شدند و چهار جایزه ٢٠٠ میلیون ریالی به چهار گروه ( با ١١٣ نفر برنده) و ٣٠ جایزه ١٠ میلیون ریالی و٣٠ جایزه ٥٠٠ هزار ریالی به قید قرعه به ٦٠ برنده خوش شانس تعلق گرفت.

«سپهر دوستی» برگزیدگان نهایی خود را شناخت

​برندگان گروهی مرحله نهایی جوایز طرح «سپهر دوستی» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با انجام قرعه‌کشی در حضور مسئولان نظارتی  بانک مشخص شدند و چهار جایزه ٢٠٠ میلیون ریالی به چهار گروه ( با ١١٣ نفر برنده) و ٣٠ جایزه ١٠ میلیون ریالی و٣٠ جایزه ٥٠٠ هزار ریالی به قید قرعه به ٦٠ برنده خوش شانس تعلق گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با پایان یافتن طرح سپهر دوستی این باشگاه که به دو صورت گروهی و اشخاص انجام شد، گروه‌ها بر اساس امتیاز کسب شده، رتبه‌بندی شده و گروه‌هایی که رتبه یک تا ٦٩ امتیاز کسب کرد‌ه بودند، در قرعه‌کشی مرحله نهایی شرکت داده شدند و در نهایت به هر یک از چهار گروه، ٢٠٠ میلیون ریال جایزه نقدی تعلق گرفت که به حساب اعضای این گروه‌ها (١١٣ نفر) واریز خواهد شد. همچنین در قرعه‌کشی بین اشخاص نیز ٣٠ جایزه ١٠ میلیون ریالی و ٣٠ جایزه ٥٠٠ هزار ریالی به برندگان اعطا خواهد شد.
پایان خردادماه سال جاری قرعه‌کشی جوایز نقدی مرحله اول طرح «سپهر دوستی» این بانک ویژه اشخاص با حضور مسئولان واحدهای نظارتی برگزار شد که طی آن به ١٠ نفر هر یک مبلغ یک میلیون تومان و به ١٠ نفر دیگر هر یک مبلغ ٥٠ هزار تومان تعلق گرفت و مبلغ جایزه به حساب برندگان واریز شد.
بانک صادرات ایران با هدف تقویت فرهنگ استفاده از درگاه‌های بانکداری الکترونیک و رشد کیفی خدمات از ابتدای سال جاری از طرح «سپهر دوستی» رونمایی کرد که بر اساس آن اعضای باشگاه مشتریان بانک می‌توانستند از فروردین تا پایان شهریور سال ١٤٠٠ به دو روش انجام تراکنش‌های الکترونیکی با استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک از جمله همراه بانک، صاپ، اینترنت‌بانک، درگاه پرداخت اینترنتی و همچنین ایجاد و توسعه گروه با دعوت از دوستان کسب امتیاز کرده و به قید قرعه از جوایز نقدی ارزشمند بهره‌مند شوند.
اسامی برندگان این قرعه‌کشی در سایت باشگاه مشتریان به نشانی: https://club.bsi.ir​ قابل مشاهده است.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار