کد خبر: ۱۸۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: با حضور بموقع و تلاش ماموران آتش نشانی حریق بازار سنتی قزوین بسرعت مهار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدیر موسی خانی دقایقی قبل در خصوص حریق در بازار سنتی قزوین به خبرگزاری برنا اظهارداشت: در ساعت 15 و 4 دقیقه امروز چهارشنبه یک مورد حریق در بازار سنتی قزوین به سازمان گزارش شد که بلافاصله نیروهای امدادی وارد ماموریت شدند.

وی افزود: این حریق در ابتدای راسته طلافروشان بازار سنتی قزوین و در انباری دو باب مغازه کفش فروشی رخ داد که برای اطفای حریق بسرعت 16 دستگاه خودروی آتش نشانی با 45 نفر نیرو به محل اعزام شدند و مهار حریق آغاز شد.

3254170

موسی خانی تصریح کرد: به دلیل ازدحام جمعیت و محدودیت فضای بازار برای تسریع در اطفای حریق بیشترین خودرو به محل حادثه اعزام شد که خوشبختانه توانستیم در مدت 30 دقیقه آتش را مهار کنیم و شرایط به کنترل ماموران درآمد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین یادآورشد: عملیات اطفا و پاکسازی محل و رفع خطر از سایر مغازه ها حدود یک ساعت به طول انجامید و در حال حاضر آتش به طور کامل مهار و خطر رفع شده است.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته و تنها دو باب انباری مغازه آسیب دیده است.

به گفته موسی خانی این حریق به دلیل انجام تعمیر سقف و ایزوگام کردن انباری و انتشار جرقه آتش رخ داده و کارشناسان در حال بررسی دقیق علت حادثه هستند.

Capture

وی از اصناف و بازاریان خواست به دلیل وضعیت بازار سنتی ضمن بازدید شبکه برق از مواد آتش زا استفاده نکنند و در هنگام تعمیر و ایزوگام سقف نکات ایمنی را بدقت رعایت کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

برچسب ها: موسی خانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار