کد خبر: ۱۸۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کاشان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از برگزاری بیش از ۳۶۰ برنامه در کاشان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج خبر داد و گفت: ۳۰ نیروگاه خورشیدی در طول این هفته در کاشان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کریم اکبری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج در هفته اول آذرماه اظهار داشت: برنامه های بزرگداشت این هفته در کاشان با محوریت شهید محمد بدیعی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پیکر شهید محمد بدیعی بعد از ۳۳ سال شناسایی شد و مزار آن شهید هم اکنون در یکی از مناطق کمتر توسعه یافته کرمان قرار دارد، ابراز داشت: مقرر شده است با استفاده از ظرفیت های قرارگاه های جهادی و خدمات اجتماعی کاشان محرومیت زدایی از منطقه جازموریان که محل دفن این شهید است، انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از برگزاری بیش از ۳۶۰ برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در کاشان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه های در حوزه هاس مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، دینی و غیره انجام می شود.

وی با اشاره به افتتاح ۳۰ نیروگاه خورشیدی گفت: با افتتاح این تعداد، نیروگاه های خورشیدی شهرستان به ۶۵ مورد افزایش پیدا می کند که این موضوع می تواند در کاهش مصرف برق شبکه توزیع مهم باشد.

سرهنگ اکبری یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج را اعزام خانواده های کاشانی در قالب کاروان های مردمی به جازموریان و محل دفن شهید محمد بدیعی دانست و افزود: این اعزام با همراهی خانواده شهید بدیعی انجام می شود.

وی از برگزاری یادواره شهدای جهادگر شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل و نطنز خبر داد و تاکید کرد: این همایش با حضور بسیجیان و با سخنرانی یکی اط مقامات کشوری برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن تاکید یر توانمند سازی نیروهای بسیج یادآور شد: برگزاری کارگاه های آموزشی و افتتاح کارگاه های تولیدی اشتغالزایی خانگی از جمله برنامه هایی است که در این هفته انجام می شود.

وی از اجرای برنامه رادیویی به مناشبت هفته بسیج در رادیو کاشان نیز حبر داد و گفت: تمایش بسیج دانشگاه های شهرستان کاشان، دیدار بسیجیان با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و مراسم عطرافشانی مزار شهدای کاشان نیز از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان کاشان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار