کد خبر: ۱۸۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷
حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک در مراسم تجلیل از فرماندهان و پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به مسئله طلاق به عنوان یکی از معضلات اجتماعی بیان داشت: طلاق یکی از آسیب‌هایی است که در جامعه‌ی ما اثرات بسیار بدی داشته و به نوعی دامن نیروی انتظامی را می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حجت الاسلام استیری اضافه کرد: اگر طلاق و جدایی اتفاق بیفتد نهایتا نیروی انتظامی را در دراز مدت تحت تاثیر خود قرار خواهد داد خصوصا اگر این خانواده دارای فرزندی باشد که دچار آسیب‌های فراوانی خواهد شد.

امام جمعه بخش کهریزک با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری گفت: آسیب‌های متعددی وجود دارد که اگر به بیانیه گام دوم انقلاب نگاه کنیم مقام معظم رهبری محور را جوانان قرار دادند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در قبال بیانیه گام دوم چه قدم‌هایی را می‌تواند بردارد؟ مطمئنا دوستان در این زمینه مراحلی را طی کرده، مقالاتی در مورد آن نوشته شده و عملا وارد کار شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین استیری تاکید کرد: با نگاهی به کشورهای منطقه متوجه می‌شویم که واژه‌ای به نام امنیت معنایی ندارد اما خداوند را شاکریم که جمهوری اسلامی ایران در میان این کشورها دارای امنیت کامل بوده و اگر گاهی تحرکاتی هم صورت می‌گیرد برکاتی دارد چرا که مردم متوجه می‌شوند نیروی انتظامی نیروی مقتدری بوده و اگر جایی احساس خطر شود با اقتدار تمام در صحنه حاضر می‌شود.

امام جمعه باقرشهر و کهریزک گفت: امام حسن عسکری(ع) می‌فرمایند اگر کسی خیری را بکارد، در روز قیامت این فرد خوشحال است اما غبطه می‌خورد چرا که پاداش الهی را دیده و می‌گوید کاش کار خیر بیش‌تری انجام می‌دادم.

وی افزود: در مقابل کسی که شر بکارد پشیمان می‌شود و در کل هر چه بکاریم همان را برداشت خواهیم کرد.

حجت اسلام استیری با بیان روایت دیگری از امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: حق و حقیقت را هیچ‌کس ترک نکرد مگر اینکه ذلیل شد و کسی که به حق عمل کند خدا این شخص را عزیز قرار می‌دهد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار