کد خبر: ۱۸۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین نشست شورای هماهنگی و کارگروه فرهنگی مدیران کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد با مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی مبنی بر هماهنگی در ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف تحصیلی خبر داد.

نخستین نشست کارگروه فرهنگی ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین نشست شورای هماهنگی و کارگروه فرهنگی مدیران کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد با مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی مبنی بر هماهنگی در ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف تحصیلی خبر داد.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای سیاست هم‌افزایی در خدمات‌ رسانی فرهنگی به جامعه تحصیلی ایثارگری کارگروه فرهنگی ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر با حضور مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی و مدیران کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور تبیین چگونگی همکاری فی‌ ما بین برای تسهیل ارائه خدمات فرهنگی به جامعه تحصیلی شاهد و ایثارگر برگزار شد.

در این نشست مدیران دستگاه‌ها ضمن آشنایی با مأموریت‌های یکدیگر روند‌های همکاری و برنامه‌ریزی‌های مشترک را مورد بررسی قرار دادند.

یادآور می‌شود طبق اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است، بنیاد شهید و امور ایثارگران و پنج دستگاه آموزشی موظف به ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به جامعه تحصیلی ایثارگری اعم از دانشجویان، طلاب و دانش آموزان هستند و این نشست در راستای ارتقای همکاری برای ارائه خدمات مطلوب فرهنگی و پرورشی به ایثارگران برای نخستین بار تشکیل شد.

انتهای پیام/ 118

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار