کد خبر: ۱۸۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
مهر گزارش می‌دهد؛
اصفهان – بازداشت رئیس اتاق بازرگانی اصفهان چندروزی است به یکی ازمباحث اصلی دراصفهان تبدیل شده؛ در حالیکه تاکنون هیچ مرجع رسمی آن رااعلام نکرده اما نهادهای قضایی وامنیتی نیز آن را ردنمیکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، خبر بازداشت مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان از روز ۱۸ آبان ماه در فضای مجازی منتشر شده است و هر روز در این فضا ابعاد جدیدی از این رخداد منتشر می‌شود و تخلفات تازه ای به این شخص نسبت داده می‌شود.

به دنبال انتشار این اخبار در فضای مجازی بررسی‌ها نشان می‌دهد که این فعال بخش خصوصی از تاریخ ۱۸ آبان ماه تاکنون در هیچ محفل و جلسه‌ای دیده نشده و می‌توان گفت بسیاری از برنامه‌های اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این ایام لغو شده است.

از جمله این جلسات می‌توان به برگزاری همایش اتاق‌های بازرگانی کشور به میزبانی اصفهان اشاره کرد که قرار بود این همایش در روزهای پایانی آبان ماه به میزبانی اصفهان برگزار شود اما طبق اعلام رسمی، برگزاری این همایش به روز یکشنبه در تهران موکول شده است.

از سوی دیگر در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به اصفهان در روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه قرار بود همان شب در اتاق بازرگانی اصفهان نشستی با حضور ایشان برگزار شود که این جلسه نیز به دلایل نامعلوم لغو شد.

پس از این اتفاقات بود که برخی از رسانه‌ها نیز بازداشت مسعود گلشیرازی را تائید و اعلام کرده‌اند که رئیس اتاق بازرگانی اصفهان به اتهام تخلفات مالی توسط یکی از نهادهای امنیتی کشور دستگیر شده است.

طی پیگیری‌های خبرگزاری مهر از مقامات قضائی و امنیتی در این مدت نیز تاکنون هیچیک بازداشت مسعود گلشیرازی را تکذیب نکرده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار