کد خبر: ۱۸۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
مسؤول روابط عمومی وزارت جهاد کشاوری با نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دیدار کرد.

دیدار مسؤول روابط عمومی وزارت جهاد کشاوری با نماینده ولی فقیهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی حوزه نمایندگی، ولی فقیه؛ پیش از ظهر امروز آقای علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کرد.
نماینده، ولی فقیه در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به جایگاه و اهمیت بالای روابط عمومی در پیشبرد اهداف وزارتخانه، به خدمات ارزشمند آن در شرایط حساس فعلی اشاره کرد.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به اینکه در عصر ارتباطات قرار داریم و بیان اینکه روابط عمومی زبان گویای هر نهادی است، افزود: انتظار می‌رود مجموعه روابط عمومی با همدلی و همراهی بیش از گذشته با برنامه ریزی بهتر و اجرای وظایف محوله به پیشرفت و موفقیت وزارت جهاد کشاورزی کمک کند.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه به اهمیت تشکیل شورا و رصد فضای مجازی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی زبان و پیشانی یک سازمان است و باید به نحوی کار کرد که برای مجموعه و نظام کسب آبرو کند.
در پایان آقای علیرضا رضازاده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با نماینده، ولی فقیه خواستار رهنمود‌های اخلاقی در نقطه آغازین فعالیت، جهت پیشرفت و رسیدن به اهداف عالی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار