کد خبر: ۱۸۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
سئو به دلیل گستردگی خود در حوزه‌های مختلف قیمت واحد و ثابتی ندارد، این قیمت متأثر از پارامترهای مختلفی است که هریک می‌تواند این هزینه را دستخوش تغییر نماید؛ در ادامه به آنها اشاره شده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه سئو یکی از شاه‌کلیدهای مهم در توسعه کسب و کارهای اینترنتی و موفقیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. احتمالاً شما هم به‌عنوان فعال در این حوزه با مزایای شگفت‌انگیز آن از جمله بهینه‌سازی و ارتقای رتبه سایت و به دنبال آن عوامل مؤثر در قیمت سئو سایت آشنا هستید. در همین راستا استفاده از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده سئو به دلیل تخصصی و حرفه‌ای بودن، یکی از بهترین انتخاب‌هااست. چراکه اساساً سئوی درست و حرفه‌ای، دارای ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های خاصی است که هرکسی به راحتی از پس آن بر نخواهد آمد. لذا استفاده از تیم تخصصی می‌تواند بسیار کمک کننده و راهگشا باشد.

اما مسئله‌ای که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده، هزینه سئو سایت است. جالب است بدانید که سئو به دلیل گستردگی خود در حوزه‌های مختلف و همچنین تفاوت در زمینه فعالیت قیمت واحد و ثابتی ندارد. بلکه این قیمت متأثر از پارامترهای مختلفی است که هریک می‌تواند این هزینه را دستخوش تغییر نماید. موضوعی که در ادامه، آن را زیر ذره بین قرار داده‌ایم.

کلمه کلیدی، واجب‌تر از همه

بدون تردید بحث کلمه کلیدی (Key Word) مهمترین چالش در حوزه فعالیت شماست. منظور از کلمه کلیدی همان عبارات و کلماتی است که کاربران در موتورهای جستجو سرچ می‌کنند تا به نتایج دل‌خواه و مدنظر خود دست‌یابند. به‌عنوان مثال برای شما که در حوزه فروش یک محصول کار می‌کنید، عبارت خرید آن محصول می‌تواند یکی از کلمات کلیدی شما باشد. راهنمای کامل خرید، بررسی قیمت خرید، ویژگی‌های آن محصول و ... نیز از دیگر کلمات کلیدی مهم در حوزه فعالیت فروش محصول به شمار می‌رود.

حال سایت شما باید برای چنین کلماتی سئو و بهینه شود، تا موتورهای جستجو شما را در صدر نتایج ارائه شده قرار دهند. این کار سبب خواهد شد تا کاربران به سمت سایت شما و بازدید از آن هدایت شوند.

با این توضیحات هرچه عبارت کلمه کلیدی از پیچیدگی‌های بیشتری برخوردار باشد و یا اینکه تعداد کلمات بالاتری داشته باشد، طبیعتاً کار دشوارتر است. لذا نوع و حجم کلمه کلیدی از عوامل مهم در قیمت سئو و تعیین هزینه سئو سایت محسوب می‌شود. در نتیجه، هرچه تعداد این عبارات نیز افزایش یابد، میزان فعالیت و هزینه شرکت سئو را افزایش خواهد داد.

سطح انتظار و جایگاه مورد نظر

همان‌گونه که بیان شد، هدف اصلی سئو، بهینه‌سازی و ارتقای رتبه سایت است. از آنجا که به طور متوسط بیش از هفتاد الی هشتاد درصد بازدیدها و خریدهای اینترنتی از چند لینک نخست نتایج انجام می‌شود، لذا این موضوع اهمیت فراوانی دارد. حال اینکه شما قصد دارید با سئو به چه رتبه‌ای دست یابید، به عنوان مثال صفحه اول گوگل یا لینک اول گوگل، مطمئناً نوع فعالیت، ارائه خدمات و هزینه سئو سایت را تغییر خواهد داد.

در نتیجه، توجه به این موضوع یکی از تاثیرگذارترین معیارها برای تعرفه و قیمت نهایی سئو خواهد بود. البته این عامل بسته به سطح فعلی سئوی سایت، میزان فعالیت رقبا و همچنین نوع زمینه و فیلد کاری شما می‌تواند متفاوت باشد.

میزان رقابتی بودن حوزه و آنالیز رقبا

هرچه زمینه شما از ترافیک بیشتری برخوردار باشد و به عبارتی دیگر فعالان آن حوزه بیشتر باشند، رقابت و کسب نتیجه مطلوب دشوارتر خواهد بود. در واقع شما برای ربودن گوی سبقت از رقبا و کسب رتبه‌های بالا نیاز به زحمت و تلاش بیشتری دارید. این امر حساسیت‌ها و ظرافت‌های کار را بیش از پیش خواهد کرد. بدون شک برای به دست آوردن جایگاه مناسب در میان انبوهی از فعالان حوزه، باید اطلاعات مناسبی از جایگاه فعلی خود و همچنین رقبا به دست آورد. لذا آنالیز و بررسی دقیق رقبا از جمله رموز موفقیت در این شرایط است که زمان زیادی را به خود اختصاص خواهد داد. در نتیجه با توجه به این امر که وضعیت سئوی سایت شما در چه حالتی است و همچنین رقبای شما در چه سطحی فعالیت می‌کنند، هزینه سئو سایت می‌تواند افزایش یا کاهش پیدا کند.

زمان، پارامتری حیاتی و تاثیرگذار

بدون شک زمانی که برای رسیدن به نتیجه مد نظر دارید یکی از پارامترهای تاثیرگذار است. کارهایی که در زمان فشرده‌تر صورت می‌گیرند، به دلیل صرف زمان، انرژی و فشار کاری بیشتر، هزینه بیشتری به دنبال خواهدداشت. از منظری دیگر، مدت زمان انجام کار و ارائه خدمات از دید ماهانه، سالانه و یا پروژه‌ای بودن کار نیز می‌تواند بر قیمت نهایی و هزینه سئو سایت موثر باشد. همواره زمان در اکثر پروژه‌ها عاملی کلیدی و تعیین‌کننده بوده و مطمئنا هر چه زمان دست‌یابی به اهداف کوتاه‌تر باشد هزینه بیشتری به دنبال خواهد داشت.

تولید محتوا، عامل کلیدی

هیچ تردیدی نیست که مخاطبان، به دنبال محتوا و مطالب آموزنده و کاربردی هستند. در واقع امروزه کاربران نیاز به کسب آگاهی و بالا بردن دانش خود در زمینه شما دارند. در نتیجه، تولید محتوا فاکتوری است که سبب جذب مخاطب و به دنبال آن تبدیل کاربر به مشتری خواهد شد. حال این محتوای سئو شده، خود دارای الگوریتم‌ها و قالب‌بندی‌های خاصی است که رعایت آن برای کسب نتیجه مطلوب ضروری است.

علاوه بر صحت محتوا و کاربردی بودن آن، یک سری چارچوب‌هایی از سوی موتورهای جستجو نظیر گوگل، به‌عنوان محتوای مناسب وجود دارد که عدم رعایت آن‌ها می‌تواند شما را از دید گوگل پنهان کند. مواردی مانند، عنوان‌بندی صحیح، طول جملات، چگالی کلمات کلیدی و مانند آن. لذا توجه به این چارچوب‌های ساختاری نیز اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. حال بسته به نوع محتوا اعم از متنی، تصویری و ویدیویی و همچنین حجم محتوای تولیدی، هزینه سئو سایت متفاوت خواهد بود.

محبوبیت و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

امروزه شبکه‌های اجتماعی یکی از مهمترین ابزارها در زمینه سئو و ارتقای هرچه بهتر آن به شمار می‌روند. به خاطر داشته باشید، گرفتن بک لینک و هدایت مخاطبان از دیگر فضاها و سایت‌ها به سایت شما از عوامل مهمی در کسب موفقیت و توسعه کسب و کار اینترنتی محسوب می‌شود. اینکه شما تا چه حد می‌خواهید از این ابزار استفاده کنید و اینکه تا چه میزان از محبوبیت و جاافتادگی بین کاربران برخوردارید، هزینه سئو سایت را تغییر خواهد داد. اما برای پیشرفت بهتر و سریع تر حتماً میزانی از فعالیت در این شبکه‌ها را بسته به سلیقه و فیلد کاری مدنظر قرار دهید.

پشتیبانی شرکت سئو سایت

یکی از برجسته‌ترین خدمات شرکت‌های ارائه دهنده سئو، بحث پشتیبانی فعال است. موضوعی که متاسفانه بسیاری از کاربران و فعالان از آن غافل هستند. بدون شک، بروز عیب، نقص و تغییرات، از موضوعاتی است که هر پروژه‌ای ممکن است با آن دست و پنجه نرم کند. لذا اگر تیم ارائه دهنده خدمات از چنین شرایطی پشتیبانی نکند، مطمناً شما را دچار نگرانی و دغدغه خواهد کرد. البته که این امر یعنی پشتیبانی فعال نباید سبب اعمال هزینه‌های گزاف و غیرمتعارف شود، اما کاهش هزینه جزئی برای حذف این پارامتر نباید شما را از استفاده از چنین خدماتی بازدارد. لذا پشتیبانی ممکن است هزینه سئو سایت را تغییر دهد؛ اما حد معقول و مناسب آن از امکانات و ویژگی‌های خوب یک قرارداد به شمار می‌رود.

انتخاب مناسب‌ترین شرکت سئو سایت

توجه به موارد فوق به صورت یک مجموعه‌ در کنار سابقه درخشان و مورد اطمینان، عامل موفقیت در انتخاب یک شرکت سئو خوب است. در راستای ارائه خدماتی حرفه‌ای، در کنار توجه به قیمت مناسب برای مشتریان، تیم تخصصی وب‌تب در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ پای بر عرصه نهاده است. وب‌تب سعی کرده تا به گردهم آوردن کارشناسان تخصصی و مجرب سطح بالایی از خدمات را با استانداردهای مناسب و دقیق ارائه نماید. نمونه‌ کارهای موفق و رضایت مشتریان نیز مهر تاییدی بر فعالیت ماست.

ما در وب‌ تب علاوه بر توجه به اصول تخصصی و دقت در ارائه خدمات، سعی کرده‌ایم تا قیمت‌های مناسبی را در اختیار مشتریان قرار دهیم. در همین راستا، قراردادهای مختلفی بسته به نیاز مشتری در نظر گرفته شده که هزینه سئو سایت را برای شما کاربران گرامی تا حد زیادی مطلوب و رضایت‌بخش خواهدکرد. ضمن آن که کارشناسان و مشاوران وب‌تب آماده ارائه مشاوره رایگان و اطلاع از چگونگی خدمات هستند. لذا شما عزیزان می‌توانید به وسیله ارتباط با عوامل ما، ابهامات و پرسش‌های خود را مطرح کرده و انتخابی آگاهانه و مناسب داشته باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار